خبرهای داغ:

اجرای 190 برنامه ویژه 14 و 15 خرداد با شرکت93هزار نفر در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 190 برنامه به منظور بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد در استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۷۵۴۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی، تبیین سیره امام خمینی(ره) در جامعه به‌ منظورحرکت در مسیر انقلاب اسلامی را ضروری دانست و افزود: در همین راستا، بیش ازسیزده همایش‌ با شرکت بیش از 6000 نفر در استان برگزار گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، انقلاب اسلامی را باعث دگرگونی و تحولی عظیم در صحنه حیات اجتماعی، سیاسی مردم مسلمان ایران برشمرد و تصریح کرد: در مفهومی که حضرت امام (ره) از «انتظار» ارائه دادند، نه تنها از سکون و سکوت خبری نیست، بلکه تلاش برای تحقق قدرت اسلام و آماده‌شدن زمینه ظهور موج می‌زند.

وی گفت: برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد، از روز پربرکت نیمه شعبان، رنگ و بوی معنوی خاصی به خود گرفته بود و با توجه به همین تقارن، همایش امام خمینی(ره) احیاگر فرهنگ انتظار در عصر حاضر در مرکز استان برگزار شد.

علی گرجی، در ادامه اسلام را خط قرمز امام خميني(ره)، دانست و تصریح کرد: امـام خمینی از همان ابتدای پیروزی انقلاب، اسـلام را خط قرمز عنوان کرد و تصمیم‌های مهم خود را برمبنای قوانین آن قرار داد و با احدی بر سرآن معامله نمی‌کردند.

به گفته وی، مسابقات فرهنگی، 35 مراسم ویژه در شهرهای استان، 107 برنامه در مساجد محوری، بقاع متبرکه و حسینیه‌های شهدای استان، بکارگیری 135 سخنران برجسته در برنامه‌ها، تهیه و ارائه پنج تیزر تبلیغاتی به صدا و سیما، مراسم دعای ندبه به یاد امام عزیز(ره) و شهدای 15 خرداد، مراسم تبیین ثمرات و برکات وجود مبارک امام(ره) و حماسه 15 خرداد در 24 میعادگاه نماز جمعه استان، چاپ 18 مورد اقلام تبلیغی جذاب و پرمحتوا و... سایر برنامه‌هایی هستند که در راستای بزرگداشت 14 و 15 خرداد در سراسر استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار