خبرهای داغ:

افتتاحیه طرح هجرت 3 در گرگان

کد خبر: ۸۵۳۱۱۴۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

مسئول حوزه دانش آموزی شهرستان گرگان گفت: 3230 نفر روز دانش آموز بسیجی در طرح هجرت 3 شهرستان گرگان در تابستان امسال مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن خواجوی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 که در دبیرستان حجاب شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: 323 نفر دانش آموز بسیجی در قالب طرح هجرت سه به مدت 10 روز در بهسازی و مرمت مدارس همکاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 230 نفر روز در طرح هجرت 3 شهرستان گرگان بکارگیری خواهند شد، بیان داشت: 103 مدرسه برای بهسازی و مرمت در قالب طرح هجرت 3 ثبت نام کردند و امید است تعداد این مدارس بیشتر نیز شود.

مسئول حوزه دانش آموزی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: بیش از 250 مدرسه در سطح شهرستان گرگان وجود دارد و از این تعداد 103 مدرسه برای بهسازی در تابستان اعلام آمادگی کردند و قطعا رنگ آمیزی و مرمت مدارس در امنیت و احساس آرامش بین دانش آموزان موثر خواهد بود.

خواجوی گفت: فرهنگیان و استاد کاران از سوی آموزش و پرورش و دانش آموزان از سوی بسیج دانش آموزی با مدیریت آموزش و پرورش و مدیر مدارس در طرح هجرت 3 بکارگیری شدند و در تابستان به بهسازی مدارس مشغول خواهند بود.

وی در خصوص هدف برگزاری طرح هجرت 3 ابراز داشت: در این طرح دانش آموزان احساس وجود میکنند و علاوه بر یادگیری فعالیتهای گروهی در کنار یکدیگر فعالیتهای گروهی را یاد میگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها