عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

ارگان مطبوعاتی یا پایگاه مخالفین نظام!

کد خبر: ۸۵۳۳۹۵۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: انتخابات در کشور ما از سالم ترین و مردمی ترین اتخابات در بین کشور هایی است که در آنها دموکراسی حاکم است.

سعیدی افزود: ساز و کار پیش بینی شده در قانون اساسی و چهارچوبی که امام خمینی (ره) ترسیم فرموده اند باعث شده که انتخابات ما بی بدیل باشد و دوست و دشمن همه به این مسئله اذعان دارند.

وی گفت: اگرچه عده ای هم هستند که به خاطر عناد و مشکلی که با نظام دارند سعی می کنند در مقاطع مختلف انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در سال 88 عده ای با تمام قوا تبلیغات وسیعی را آغاز کردند که در سلامت انتخابات خدشه وارد کنند و همین افرادی که ساز و کار انتخابات را ناصحیح می دانستند در انتخابات سال 92 اعتراف کردند که سالم ترین انتخابات در کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: برهمگان مشخص است که این تناقض گویی ها درمورد سلامت انتخابات رنگ و بوی سیاسی دارد و نشان می دهد که آنها به دنبال قضاوت عادلانه و درستی نیستند.

سعیدی گفت: وزارت ارشاد و مسوولین ناظر بر مطبوعات نباید اجازه دهند که مردم سالاری دینی در کشور ما که تجلی آن در انتخابات است زیر سوال برود و شبهه به آن وارد شود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در خاتمه با بیان اینکه روش و ساز و کاری که برای انتخابات وجود دارد امکان تقلب را در حد صفر رسانده است در خاتمه اظهار داشت: مسوولین مراقب باشند که بعضی از مطبوعات تبدیل به پایگاه مخالفین نظام نشوند.


ارسال نظرات