عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با بسیج:

اظهارات مغرضانه برخی از مطبوعات به ضرر نظام است

هر رسانه ای که بخواهد در انتخابات شک و تردید ایجاد کند خارج از چهارچوب نظام اسلامی حرکت می کند.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۹۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم فارس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از نقاط قوت نظام ما است.

شفیعی افزود: هر رسانه ای که بخواهد در انتخابات شک و تردید ایجاد کند خارج از چهارچوبه نظام اسلامی حرکت می کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران متشکل از دو رکن اسلامیت و جمهوریت است گفت: جمهوریت نظام در انتخابات متجلی می شود وقتی ما می گوییم ایران نمونه ای از دموکراسی دینی و اسلامی ارائه می دهد بخشی از آن مربوط به انتخابات است بنابراین اگر عده ای بخواهند در انتخابات شک و تردید ایجاد کنند سنگ روی سنگ بند نمی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مطبوعات می توانند در مورد انتخابات اخبار ارائه شده را انتقال دهند و یا نقد و تحلیل کنند ولی حق ندارند اصل انتخابات را زیر سوال ببرند.

شفیعی ادامه داد: اگر همه چیز بر اساس شک و تردید باشد دیگر فرصتی برای مشارکت سیاسی مردم باقی نمی ماند، انتخابات قانونمند است و اینگونه موضع گیری ها از عدالت مطبوعاتی به دور است.

وی خاطرنشان کرد: موضع گیری های مغرضانه به سود هیچ کس نیست اگر همان کسانی که در مورد انتخابات تبلیغات سوء می کنند در انتخابات پیروز شوند آیا باز هم در سلامت انتخابات شک و تردید ایجاد می کنند؟!

نماینده مردم فارس در خاتمه تأکید کرد: رسانه ها باید با سعه صدر و بینش برتر ملی به جریان انتخابات نگاه کنند و به آن خدشه وارد نکنند.

گفتنی است در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات مجلس باقی نمانده، ارگان های مطبوعاتی که در جریان فتنه 88 نقش پررنگی را بازی کردند در حال ایجاد شک و تردید در ذهن مخاطبان در خصوص سلامت انتخابات گذشته و تاثیر بر انتخابات آینده هستند...



ارسال نظرات