عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

شایعه پراکنی مطبوعاتی برای از بین بردن وحدت ملی!

این افراد می خواهند حضور حداکثری مردم و شکوه وحدت ملت ایران را در انتخابات آینده خدشه دار کنند.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۵۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: 36 سال از پیروزی نهضت انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این سالها با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری الگوی مردم سالاری دینی هر روز با قدرت بیشتری نمایان می شود.

خسروی افزود: سطح مشارکت مردم در ایران اسلامی بالاترین سطح شرکت جهانی است و حضور آنها همیشه به لطف الهی حداکثری بوده است.

وی گفت: گروه های نظام سلطه و قدرتهای مادی دنیا و جریانهای داخلی حامی آنها که چشم دیدن اقتدار نظام و ملت ایران اسلامی را ندارند با شایعه سازی و طرح مسائل واهی قصد دارند سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: این افراد می خواهند حضور حداکثری مردم و شکوه وحدت ملت ایران را در انتخابات آینده خدشه دار کنند ولی لطف خدا و وحدت دلها و تلاش و تدبیر رهبر معظم انقلاب همه این تبلیغات را مانند اقیانوس عظیمی با خود خواهد برد و قطعا حضور مردم گسترده خواهد بود.

خسروی در خاتمه افزود: این جریانها می خواهند در صف مسوولین نظام و مردم اختلاف و دلسردی ایجاد کنند ولی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات مجلس باقی نمانده، ارگان های مطبوعاتی که در جریان فتنه 88 نقش پررنگی را بازی کردند در حال ایجاد شک و تردید در ذهن مخاطبان در خصوص سلامت انتخابات گذشته و تاثیر بر انتخابات آینده هستند...



ارسال نظرات