خبرهای داغ:
امام جمعه کوهرنگ:

ماه رمضان،‌ ماه خودشناسی و خداشناسی است

همزمان با ایام بافضیلت ماه مبارک رمضان، نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور کلیه سرمربی های حلقه های صالحین شهرستان کوهرنگ در سوله صالحین سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۸۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

سید منصور درخشان، مسئول طرح صالحین سپاه کوهرنگ، هدف از برگزاری این برنامه را تبیین و ابلاغ برنامه های معنوی ماه مبارک رمضان ویژه حلقه های شجره طیبه صالحین و بکارگیری آنها در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان عنوان کرد.

گفتنی است:‌حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ نیز در جمع مربیان حلقه های صالحین شهرستان، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را یک وظیفه واجب و تکلیف الهی دانست و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت استغفار و توبه است که خداوند متعال نیز خود به آن اشاره کرده است .

وی، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه خود شناسی و خداشناسی و ماه فضیلت و تقواست. ماهی است که انسان با معبود خود مانوس و از هر زمان دیگری، بیشتر به آن نزدیک می شود.

استاد حلقه های صالحین کوهرنگ، ادامه داد: بنابراین حداکثر استفاده از این فرصت را تنها مومنان و افراد باهوش می توانند درک کنند .

وی، در ادامه سخنان خود، مربیان حلقه های صالحین شهرستان را به ترویج امر به معروف و نهی از منکر و پرداخت خمس و زکات و آموزش مسائل دینی و اعتقادی در بین حلقه های صالحین این شهرستان توصیه کرد.

سفارش به مطالعه از دیگر نکات سخنان امام جمعه کوهرنگ در جمع سرگروهها و مربیان شجره طیبه صالحین پیرامون موضوعات مختلف از جمله دینی و مذهبی و مسایل روز بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار