خبرهای داغ:
سرکشی از برنامه جوانه صالحین پایگاه مقاومت بسیج ثارالله (ع) گرمه انجام شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۲۲۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، طرح جوانه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج ثارالله (ع) گرمه با اجرا برنامه های قرآنی و آموزش و احکام با محوریت مربی صالحین برادر دوست محمدی در حال اجرا است در این برنامه جمع کثیری از متربیان حلقه های صالحین حضور دارند.

****

جلسه توجیهی سیستم شباب پایگاه مقاومت بسیج  شهیدبهشتی شهرایور

در این برنامه که به همت حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد جلسه توجیهی سیستم شباب و نحوه خبرگزاری به فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و شورای فاوا پایگاه ارائه شد.

****

ضيافت افطارويژه حلقه هاي نونهالان

به همت پايگاههاي تابعه حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)ناحیه گرمه ضيافت افطارويژه حلقه هاي نونهال برگزارگرديد.

****
ضیافت افطار مقام معظم رهبری مدظله العالی

ضیافت افطار مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی و جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور بسیجیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر درق برگزار شد.

****
دیدار امام جمعه  با مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه

حجة الاسلام و المسلمین گرمابی امام جمعه گرمه به همراه اعضای ستاد نماز جمعه با حضور در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گرمه با مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرمه و فرمانده سپاه گرمه در جوی صمیمی دیدار و ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) در خصوص برنامه های معنوی و تحقق برنامه های سال به تبادل نظر پرداختند.

****

به همت بسیجیان شهرایور هئیت انصار الشهدا راه اندازی شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهیدبهشتی و بسیجیان ولایت مدار شهرایور هئیت انصار الشهدا در این شهر راه اندازی شد این برنامه با هدف حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معنویت افزایی به صورت هفتگی در منزل شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها