خبرهای داغ:

روز قدس انزجار ملت ایران از رژیم صهیونیستی

کد خبر: ۸۵۳۸۹۷۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام گنجی  صبح امروز در حاشیه مراسم برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرگان در گفت‎گو با بسیج اظهار کرد: با توجه به تحرک‎های رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره بیشتر مسجد القساء قبله نسخت مسلمین جهان و کودک‎کشی و کشتار مسلمانان به نظر می‎رسد با حضور در روز قدس می‎توانیم حمایت همه جانبه نسبت به مردم مظلوم فلسطین داشته باشیم.

وی تصریح کرد: آن چه مسلم است این است که حضور مردم بیانگر این بوده که روز قدس برای ملت ایران حائز اهمیت است و این حضور انزجار و بیزاری از رژیم صهیونیستی از روز قدس را نشان می‎دهد.

این کارشناس مذهبی خاطر نشان کرد: ارتباط قلبی مسلمانان و اعتقاد و یکپارچگی مسلمانان نسبت به فلسطین پاره تن اسلام عزیز در روز قدس ملموس است.

گنجی بیان داشت: آن چه مسلم  است اقدامات اخیر عربستان که یک جنگ نیابتی را از سوی استکبار بر علیه مردم مظلوم یمن به راه انداخته است و این تجاوز دست آل سعود را نسبت به دیگر تجاوزها در منطقه مانند عراق، فلسطین، سوریه نشان می‎دهد.

وی با بیان اینکه یک تقابل حق و باطلی در خاورمیانه می‎بینیم، افزود:  جبهه باطل به سرکردگی  و محوریت عربستان به عنوان نائب استکبار و جبهه حق با محوریت بیداری اسلامی و باید در این میدان از هر توشه و توانی که داریم بهره بجوییم.

انتهای پیام/  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار