خبرهای داغ:
ستاد هماهنگی برگزاری یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر شهرستان شیروان با حضور مسئولین کلیه دستگاه های اجرایی و سرهنگ شجاع مشاور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه در محل سپاه ناحیه شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۰۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیری، فرمانده سپاه شیروان در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر شهرستان که با حضور مسئولین کلیه دستگاه های اجرایی و مشاور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه برگزار شد با بیان اینکه بزرگترین حرکت فرهنگی ویژه بانوان شهرستان در 15 مرداد ماه رقم خواهد خورد گفت: گرامیداشت یاد و خاطره 4 شهیده زن و زنان ایثار گر به زودی برگزار می شود.

امیری برپایی نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب و فعالیت های زنان دوران دفاع مقدس در حاشیه یادواره شهدا به مدت یک هفته را از نقاط قوت و تبلیغاتی این یادواره دانست.

فرمانده سپاه شیروان در ادامه افزود: برگزاری این برنامه بزرگ فرهنگی بعد از ماه مبارک رمضان به نوعی زنان جامعه و شهر ما را بیمه خواهد کرد.

حضور مداح و سخنران کشوری و مجری زن در این حرکت فرهنگی قطعا از نقاط برجسته آن خواهد بود.

هما کلالیان عضو شورای اسلامی شهر شیروان نیز با اشاره به نقش بی بدیل زنان در جبهه های و پشت جبهه ها گفت: اگر زن ها در خانه وظایف را بردوش نمی گرفتند و به همسران و فرزندان خود روحیه ولایت پذیری نمی دانند رزمنده ها نمی توانستند به وظایف خود در جبهه ها عمل کنند.

وی پیشنهاد داد تا در روز برگزاری یادواره شهدای زن میدانی را به نام شهدای زن شهرستان نامگذاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها