خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

عربده کشی آقا زاده ها در مقابل خون شهدا

تا زمانی که پای آرمانهای انقلابیم دشمن ما را رها نمی کند.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۹۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول در یادواره 23 شهید محله کوی بازرگانی گرگان اظهار کرد : انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهیدان است.
وی درادامه افزود : ما باید پاسدار خون شهیدان و هر جایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد همچون شهیدان در میدان حاضر باشیم.
دکتر کریمی اول در ادامه اذعان کرد : شهدای ما در دوران دفاع مقدس تسلیم نماد حق بودند و نگاهشان به حسینیه جماران بود و امروز باید ما نیز همچون شهیدان نگاهمان به حسینیه امام خمینی باشد.
جانشین سپاه نینوا همچنین تصریح کرد : امروز نماد حق ولی فقیه است و اگر ادعا داریم که رهرو راه شهدا هستیم باید مطیع امر رهبر باشیم.
وی درادامه با بیان اینکه استقامت و پایداری یکی از ویژگیهای بارز شهیدان بود گفت : رسالت ما این است برای حفظ اسلام باید استقامت کنیم و بیش از 230 هزار شهید دوران دفاع مقدس برای این تقدیم شدند تا دست سلطه امریکا در این کشور قطع گردد.
سرهنگ پاسدار کریمی اول در بخش دیگری از سخنان خو با اشاره به اینکه بعضی ها از باز شدن سفارت انگلیس در ایران خرسند هستند گفت : عده ای در کشور اینطور القا می کنند که به دنبال تغییر هستند در حالیکه نقش حامیان فتنه 88 را فراموش کرده اند.
وی درادامه گفت : امریکا و غرب به دنبال نفوذ در ایران است و یکسری نیز در کشور به دنبال لبخند امریکائی ها هستند و از خون شهدا سوء استفاده می کتند.
دکتر کریمی اول با بیان اینکه عده ای امروز بر روی خون شهداء پا می گذارند گفت : امروز در جامعه یک سری آقا زاده در مقابل خون شهدا عربده کشی می کنند و وقتی گرفتار می شوند ناله وامصیبتا سر میدهند.
جانشین سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد : تا زمانی که پای آرمانهای اسلامیمان که برگرفته از مکتب علوی و عاشورایی است باشیم دشمن ما را رها نمیکند مگر اینکه پرچم سفید را در مقابل امریکا بلند کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها