خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه از بسیج و سپاه به‌عنوان چشمان مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: سعی ما باید ادامه راه شهدا و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۳۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجة‌الاسلام و المسلمین تاتاری امام‌جمعه شهر گرمه در جمع بسیجیان و سپاهیان شهرستان گرمه، دفاع مقدس را نشأت‌گرفته از فرهنگ مبارزه با ظلم دانست و افزود: همه حرکت‌های دفاع مقدس برگرفته از زیارت عاشورا و دعای عرفه است.

وی وجود معنویت در کنار بعد نظامی را عامل پیروزی ملت ایران در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: معنویت عامل رشد فرزندان این انقلاب است تا جایی که جوانان ما در سن 23 سالگی به درجه سرلشگری می‌رسند.

وی اضافه کرد: با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی، عزت، اقتدار و سرافرازی کشور و ترس دشمنان از هیبت سپاه پاسداران گویای این واقعیت است که راه شهدا با شدت و قدرت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن ارزش‌های ما را هدف قرار داده است تأکید کرد: باید به هوش باشیم و بصیرت و آگاهی خود را در تمام زمینه‌ها بالا ببریم.

وی گفت: دنیای امروز ما را با اعتقاداتمان شناخته و صلابت، شجاعت و عزت ما تثبیت شده است و این عزت نتیجه روحیه بسیجی و گوش به فرمان ولایت بودن است.

وی وظیفه امروز ملت ایران را ادامه راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای این منظور باید همواره در وسط میدان باشیم.

وی از بسیج و سپاه به‌عنوان چشمان مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و اظهار داشت سعی ما باید ادامه دادن راه شهدا و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها