خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سنقر
حجت الاسلام والمسلمین کماسی گفت:آل سعود هر روز جنايت جديد تر و خيانت بزرگتري را به جهان اسلام وارد مي کند که دل اسلام و مسلمين جهان را مکدر کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۱۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، در اين مراسم حجه الاسلام کماسي، ضمن تبريک هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس ياد آور رشادت ها و ايثارگري و جهاد شهيدان و رزمندگان اسلام است که بايد به نسل های جديد براي الگو پذيري انتقال داده شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحیه سنقر با اشاره به جنايات صدام و رژيم بعث عراق گفت: در آن دوران که همه درگير مسئله جنگ و دفاع بودند امام خميني (ره) فرمودند: " اگر ما از صدام بگذريم هيچ وقت از آل سعود نخواهيم گذشت " و اين حرف امام (ره) براي خيلي ها قابل فهم نبود اما با گذشت زمان و مشاهده جنايات آل سعود ، مردم به حقانيت حرف و سخن امام (ره) پي برده اند ؛  چرا که هر روز آل سعود جنايت جديد تر و خيانت بزرگتري را به جهان اسلام وارد مي کند که مي توان به بي کفايتي و ضعف در مديريت امور حج امسال ، حمايت از استکبار جهاني ، تعليم و تجهيز جبهه داعش و ... را نام برد که دل اسلام و مسلمين جهان را مکدر کرده است . 
ارسال نظرات