خبرهای داغ:
یادداشت؛

زیبا کلام: حامی قانون ایران اسلامی یا سینه چاک آمریکا

کد خبر: ۸۵۸۲۳۸۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سعید زیبا کلام در جمع دانشجویان دانشگاه گلستان در بخشی از سخنرانی خود اعلام کرد که سپاه جزیی از قانون است و باید تابع قانون باشد و موضوعات مطرح در برجام را بپذیرد و اگر برجام میگوید مانور موشکی نه سردار جزایری نمی‎تواند از آن تخطی کند.

آقای زیبا کلام نخست اینکه شما یک شخصیت سیاسی هستید و باید سطح آگاهی سیاسی خود را از سطح عموم مردم بالاتر ببرید و باید بدانید که با توجه به آن که مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در اقدامات متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران اقدامات مشروح برجام را تصویب نکرده لذا برجام یک سند سیاسی تلقی می‎شود.

مجلس شورای اسلامی برای آنکه برجام به یک سند حقوقی تبدیل نشود اقدام مشروح برجام را بررسی نکردند و شورای نگهبان هم مصوبه شورای اسلامی را مورد ارزیابی قرار داده  تا الزام آور نشود.

دوما همان طور که  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه مطرح کردند «برنامه موشکی برای دفاع از مشروعیت حاکمیت است و هیچ ارتباطی با قطنامه پیدا نمی‎کند» پس هیچ تغییر در  روند موشکی ایران اتفاق نیفتاده است.

سوما جمهوری اسلامی ایران برای چگونه دفاع کردن از کسی اجازه نخواهد گرفت و استقلال جمهوری اسلامی ایران چند نمره درسی دانشجو نیست که در پای سخنرانی‎های شما در دانشگاه گلستان کسب شود و برای این استقلال، جمهوری اسلامی ایران علاوه بر رنج‎های فراوان دوران پهلوی، 36 سال خون داده است و رنج توطئه، فتنه ، جنگ و تحریم را تحمل کرده است.

چهارما همانطور که سردار جزایری اعلام کرد« بدون تردید در وقت مقتضی رزمایش‌ها انجام خواهد شد و امیدواریم رزمایش موشکی را در موعد مقرر داشته باشیم» به نظر میرسد اجرای مانور موشکی یک مسئله کارشناسانه نظامی است و قطعا اجرای آن از ضعف و انزوای اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه جلوگیری خواهد کرد.

زیبا کلام در قسمتی دیگر از سخنرانی ابراز داشت: اگر کسی بگوید که برجام و توافق هسته‎ای آغازی بر پایان مرگ بر آمریکاست چیزی به گزاف نگفته است.

آقای زیبا کلام همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا و برجام تنها بر سر مسائل هسته‎ای بوده نه چیز دیگری، پس در برجام مواضع و سیاست‎های نظام مطرح و معامله نشده است و همانطور که امام (ره) فرمودند که اگر آمریکا مسلمان شود و سراسر آن مسجد ساخته شود و از منارهای مساجد آمریکا صدای اذان بلند شود باز به او اعتماد نخواهیم کرد.

مردم ایران شعار مرگ بر آمریکا را هیچگاه ترک نخواهند کرد چرا که سیاست خصمانه آمریکایی‎ها از ماه‎های نخست پیروزی انقلاب تا کنون از ذهن مردم فراموش نشده است.

اگر شما تحت تاثیر جنگ‎های روانی آمریکایی قرار دارید بدانید مردم ایران یا مسائل عوام فریبی و جنگ روانی آمریکایی از قبیل آب نخوردن در مسابقه ورزشی آشنا هستند.

جنایات دولت آمریکایی‎ها نسبت به مردم ویتنام، ژاپن در دل تاریخ فراموش نشده است ملت ایران از اقدامات آمریکا در زندان گوانتانامو، حمایت از تروریست های تکفیری در عراق و سوریه، سیاست‎های خصمانه نسبت به مسلمانان در آمریکا و توهین به دانشجویان ایرانی کاملا آگاهی دارند.

آقای زیبا کلام شما اگر تصور می‎کنید ایران کشوری بی‎قانون است و قانون آمریکایی را ستایش می‎کنید فقط به شما می‎گوییم بروید فوتبال آمریکایی را نگاه کنید ورزش فوتبال در این کشور به گونه‎ای اجرا شد که همه قوانین آن حذف شد و به فوتبال آمریکایی یا راگبی تبدیل شده است.

بروید آمار به دنیا آمدن کودکان که تا سن 20 سالگی پدر خود را در آمریکا نمی‎شناسند بررسی کنید، بروید انقراض نسل سرخپوست‎ها را در آمریکا که وطن اصلی آنها بود مطالعه کنید شما طوری از قانون آمریکایی دفاع می کنید گویا تگزاس برای ایرانیان بوده است گویا فیلم 300 امریکایی باورتان شده است.

در پایان شما که مدعی رعایت حقوق و قانون هستید آیا به نظر شما سخنرانی و اظهار نظر شما تخطی از قانون نیست؟ آیا تشویش اذهان عمومی نسبت به به خادمین انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران که همیشه در صف اول شهادت و مبارزه با استکبار بودند تا شما به راحتی در دانشگاه سخنرانی کنید فراتر از قانون نیست؟ و ایا تشویش اذهان عمومی برای اجرای یک ماموریت نظامی در قوانین نظام جمهوری اسلامی برای شما محفوظ مانده؟ آقای زیبا کلام بررسی کنید در ایام عاشور آیا در رکاب امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی هستید یا آمریکا؟

بسیج امیداور است زیبا کلام تفکر بیشتری نسبت به پلاکارت های «نفوذ ممنوع» دانشجویان گلستانی داشته باشد.

داود خاندوزی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها