خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسمی امام جمعه فاضل آباد:

برخی با خاطره سازی به دنبال منحرف کردن اندیشه های امام(ره) هستند

کد خبر: ۸۵۸۳۲۶۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛امام جمعه فاضل آباد صبح امروز در مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی در امام زاده عبدالله گرگان اظهار کرد:امام حسین (ع) متعلق به بشریت است و عاشورا یک مدرسه انسان سازی با کلاسهای مختلف است.
وی درادامه افزود : امام حسین(ع) دو کار بزرگ انجام دادند یکی شناخت تکلیف و دیگری عمل به موقع که هر دو این موارد در عاشورا نمود پیدا کرد.
حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: اگر کسی می خواهد عمل به تکلیف داشته باشد باید شرایط را ببیند و اگر امام حسین (ع) در زمان امام مجتبی بود همان کاری را می کرد که امام حسن(ع) انجام داد.
امام جمعه فاضل آباد همچنین تصریح کرد : تکلیف این است که پیرو ولی خدا باشیم و وظیفه داریم به موقع عمل کنیم زیرا اگر به موقع عمل نشود سرنوشت سلیمان صرد خزائی و یاران هانی را در پیش خواهیم داشت.
وی افزود: یاران هانی ابن عروه فریب شریح قاضی را خوردند چون نمی دانستند که ملاک حال فعلی افراد است .
قاسمی با اشاره به اینکه درراه عمل به وظیفه باید انسان هزینه بدهد و برای شناخت وظیفه باید ولی شناس باشد گفت : اگر کسی نسبت به ولی خدا (امام زمان )معرفت پیدا کند ولی خدا او را به سمت نور خواهد برد واگر کسی ولایت شیطان را بپذیرد سرانجامی چون تاریکی و ظلمت نخواهد داشت.
امام جمعه فاضل آبادهمچنین تاکید کرد :ولایت فقیه ولایتی الهی است واگر کسی دستش را در دست ولی خدا قرار ندهد مجبور است با پای اوباما و رئیس جمهور انگلیس و فرانسه بیعت کند.
حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سقیفه بزرگترین بدعت بوداذعان کرد: امام حسین (ع) وقتی دیدند که جامعه نبوی تبدیل به جامعه اموی شده است و یک عده حلقه مدیریتی را به خود پاس میدهند واجازه نمی دهند کسی وارد این حلقه شود قیام میکند.
وی  افزود:برای عمل به وظیفه باید تسلیم امر ولی خدا باشیم یعنی اطاعت به همراه سکون وآرامش و در عمل باید این اطاعت پذیری نشان داده شود.
قاسمی در بخش پایانی سخنان خود فتنه 88 را خیانت به نظام عنوان کرد و گفت :بعضی ها ادعای خط امامی دارند اما وقتی می بینند به اهداف خود نمی رسند حتی در فتنه 88 وقتی به میراث نظام و امانت امام (ره)یعنی ولایت  فقیه توهین میشود نه تنها محکوم نمی کنند بلکه حمایت نیز میکنند.
امام جمعه فاضل آباد در پایان متذکر شد : باید مواظب بود و با هوشیاری مسائل را دنبال کرد زیرا یک عده با خاطره سازی و خاطره گویی قصد دارند اندیشه ها و راه امام (ره) را منحرف کنند.
گفتنی است مراسم هیئت رزمندگان اسلام شهر گرگان با عنوان سوگواره بصیرت عاشورایی هر روز صبح از ساعت 7صبح در امام زاده عبدالله گرگان برگزار می گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار