خبرهای داغ:
یادواره 11 شهید نوده بام شهرستان اسفراین با حضور آحاد مردم، مسئولان شهرستانی و منطقه ای برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۸۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون قضایی دادگستری کل خراسان شمالی با بیان اینکه شهیدان، سربازان راه امام و ولایت هستند، در این مراسم گفت: شهدا، مردان دلباخته و عاشق ولایت اند که در مکتب گفتار، کردار و رفتار امام پرورش یافته اند.

«ایلالی» دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورایی حسین(ع) دانست و افزود: دین از عوامل مهم پیشگیری در آسیب های اجتماعی است.

وی اظهار داشت: راه سید الشهدا در مسیر کربلای حسینی، امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با اشاره به «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، تکرار تاریخ را انکارناپذیر دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس روایت دیگری از کربلای حسین در جبهه های نور علیه ظلمت بر مدار ولایت مداری بود.

وی با اشاره به توان دفاعی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در جنگ های سخت با تمام توان پای میدان است چرا که «آموزده را آزمودن خطاست».

وی با هشدار نسبت به مقابله با جنگ نرم دشمن اضافه کرد: استکبار جهانی با ابزارهای مختلفی به جنگ تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

وی با بیان اینکه 160 شبکه فارسی زبان ماهواره ای، 120 میلیون فارسی زبان را هدف قرار داده است افزود: اشاعه فساد، فحشا و منکر در کسورهای اسلامی از برنامه های راهبردی استکبار جهانی در جنگ نرم است.

وی عنوان کرد: فروپاشی بنیان خانواده به عنوان نهاد مقدس پاک در متن سبک زندگی اسلامی نگران کننده است.

وی با اشاره به دو هویت ملی و دینی برای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هویت ملی ما با تمدن و فرهنگ چندین هزار ساله گره خورده است و فرهنگ دینی ما همان مکتب اهل بیت(ع) است که مکتب اسلامی علوی، فاطمی و حسینی اسلام ناب محمدی را زنده نگه داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها