خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

جمهوری اسلامی ایران هارتلند دنیاست/امروز ما جزء شش کشور مهم دفاعی جهان هستیم

کد خبر: ۸۵۸۶۷۱۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ دکتر سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور صبح امروزدر دوره یک روزه آموزش جنگ نرم و کارگاه هم اندیشی اساتید و فرهیختگان استان گلستان اظهارکرد:پتانسیل های محرم و صفر باعث شده است که اسلام و انقلاب اسلامی جهانی شود.
وی درادامه افزود : در مقایسه با انقلاب های بزرگ معاصر هیچ انقلابی به اندازه انقلاب اسلامی با توطئه روبرو نبوده است و این تهدیدات و ترحیم ها نه تنها از قدرت ما نکاسته بلکه بعد از 4 دهه مقتدرترشده است.
دکتر صلاحی همچنین اذعان کرد : مشکل اساسی استکبار و مدعیان قدرت های جهانی با جمهوری اسلامی بر سر قانون اسلامی ایران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران به دلیل موقعیت ویژه منطقه ای و نیروی انسانی توانا توانسته است امریکایی ها را مجبور به مذاکره با جمهوری اسلامی بکند.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به عنوان هارتلند دنیا مطرح می شود گفت : موقعیت ژئو پلتیک جمهوری اسلامی و منابع نفتی و گازی و وجود چهارتنگه مهم و استراتژیک دنیا که 2 تنگه آن در جمهوری اسلامی قرار دارد ایران را به عنوان هارتلند دنیا معرفی می کند.
دکتر صلاحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سلاطین غرب همیشه در مقابل پادشاهان ما زانو زده اند گفت :غربی ها  و حتی مغول هر موقع به این کشور (ایران) حمله کردند کاری جزء غارت ، خونریزی و چپاول انجام ندادند اما در مقابل پادشاهان ایرانی بعد از تصرف غرب و بخش هایی از اروپا  رفتاری انسانی از خود نشان دادند و سلاطین غربی را مجبور به زانو زدن در مقابل این رفتار انسانی کردند.
وی همچنین با اشاره به جنایات آمریکا در عراق گفت : کسانی که به بهانه حقوق بشر به عراق لشکر کشی کردند نه تنها حقوق بشر را برای این کشور نیاوردند بلکه دست به جنایاتی زدند که در تاریخ ثبت گردیده است.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در بخش پایانی سخنان خود گفت : سابقه حاکمیت ایران در دنیا چندین قرن است و هم اکنون نیز در دانشگاههای آلمان و روسیه کتب دانشمندان ما تدریس می شود و امروز ما جزء شش کشور مهم دفاعی در جهان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها