خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نماد استکبارستیزی ملت فهیم نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه ناحیه شیروان طی بیانیه ای بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی این روز تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۱۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13  آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نماد استکبارستیزی ملت فهیم نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه ناحیه شیروان طی بیانیه ای بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی این روز تاکید کرد.متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله سیزده آبان ، برگ زرینی بر کتاب سراسر افتخار مردم مسلمان ایران است وتا همیشه ی تاریخ جاودان خواهد ماند. در چنین روزی رهبر آزادگان جهان را به خاطر فریاد آزادی خواهی ومبارزه با استعمار واستکبار جهانی واستبداد شاهنشاهی تبعید کردند، غافل از اینکه معمار کبیر انقلاب 15 سال پس از آن خروش ظلم ستیز، کاخ های پوشالی استبداد را با قدرت ایمان، وحدت وقیام فرزندان برومند خود فرو خواهد ریخت.

شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت‌طلبانه فرزندان عاشورایی ولایت‌فقیه و حضرت امام(ره) در هر سه حادثه تاریخ‌ساز سیزدهم آبان ماه و در عرصه‌های اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تظاهرات علیه رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت‌گر نسل‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه‌های حساس تاریخی خواهد بود.

در جهان امروز به جرات می توان انقلاب اسلامی ایران را تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در قلوب ملت ها وکشور های دنیا بدون تهدید وارعاب دانست.

همانگونه که نظام اموی و یزید خطر بزرگی برای اسلام عزیز و مکتب نبوی تلقی می‌شد ، امروز هم نظام سلطه و یزید زمانه "یعنی آمریکا" بزرگترین خطر برای اسلام ناب محمدی (ص) و نیز صلح و امنیت جهانی به شمار می‌رود.

چه کسی می تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران آن هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد واستکبار به قدری برملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در هیچ یک از دادگاه های بشری نمی شود موارد نقض وجنایاتش را احصاء کرد.

بدون شک آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)به عنوان نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.

نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین الملل در تمامی کرسی های مطالبه گری وعدالتخواهی هم صدا با سایر ملل مسلمان وآزادیخواه اعلام کرده است "نظام کفر به پایان راه خود رسیده وخیلی نزدیک است که شاهد فروپاشی واضمحلال آنها باشیم".

آنچه مسلم است اقتدار روز افزون ایران اسلامی مرهون وحدت و همدلی مسؤولین و دست اندر كاران نظام با ملت فهیم و بابصیرت این مرز و بوم است كه در سایه سار چتر ولایت فقیه عینیت یافته است، لذا در این شرایط حساس همچنان خواستار وحدت دولت و ملت و تبعیت عملی از مقام معظم رهبری هستیم.

ناحیه مقاومت بسیج شیروان به نیابت از ده ها هزار بسیجی جان برکف ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و شیطان بزرگ از کلیه اقشار و آحاد مختلف ملت سوگوار و عزادار شهرستان بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی دعوت می کند تا باردیگر به تأسی از مولا و رهبر سازش‌ناپذیر خود امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در برابر نظام سلطه ایستاده و باحضور پرشور، معنوی و گسترده در تظاهرات سراسری 13 آبان ماه و طنین‌انداز کردن شعارهای "هیهات مناالذله" ،"مرگ بر آمریکا" دودمان استکبار جهانی را برباد دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها