خبرهای داغ:
راهپیمایی روز 13 آبان با حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان شیروان از چهارراه دفاع مقدس میدان انقلاب این شهرستان برگزار و در پایان پس از سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل، قطعنامه روز 13 ابان قرائت شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۶۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، راهپیمایی روز 13 آبان با حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان شیروان از چهارراه دفاع مقدس میدان انقلاب این شهرستان برگزارشد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، اسرائیل و آل صعود، اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و ما تا آخر ایستاده ایم در دست داشتند.

راهپیمایان در طول مسیر با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ... خشم و انزجار خود را از آمریکا، ژیم غاصب اسراییل و حامیانش ابراز کردند.

یکی از شهروندان شیروانی به خبرنگار ما گفت: راهپیمایی امروزتجلی حضور و بیعت مجدد مردم با ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و همچنین انزجار مردم از آمریکا و حامیانش در منطقه است.

یکی دیگر از راهپیمایان شیروانی می گوید: ملت ایران به بهانه برجام، شعار مرگ بر آمریکا را کنار نمی گذارد و تا زمانی که رفتار آمریکایی ها اصلاح نشده این شعار در سراسر ایران طنین انداز می شود.

یکی از دانش آموزان شیروانی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شیروان گفت: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یکی از شعارهای همیشگی ماست.

دیگر شهروند شیروانی هدف از حضور خود در راهپیمایی روز 13 آبان را محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در فلسطین و جنایات عربستان در منا و یمن عنوان کرد.

در پایان راهپیمایی پس از سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل، قطعنامه روز 13 ابان قرائت شد و با تکبیرهای راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها