خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان عنوان کرد:

برگزاری 840 برنامه در طول هفته بسیج

کد خبر: ۸۵۹۶۲۵۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با محوریت برنامه‎های هفته بسیج با بیان این خبر اظهار کرد: برگزاری 11 یاداوره شهدا، برگزاری بیش از 30 همایش حوزه‎ای برپایی نمایشگاه و مسابقات ورزشی ، برگزاری پیاده روی خانوادگی، اجماع حلقه‎های صالحین و غبار روبی گلزار شهدا از برنامه‎های ما در طول هفته بسیج خواهد بود.

وی به برگزاری پیاده‎روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در گرگان خبر داد و گفت: این پیاده‎روی در 29 آبان ماه و از سراهی گلشهر به سمت بلوار نهارخوران برگزار خواهد شد و برای این پیاده‎روی جوایزه ارزنده‎ای نیز در نظر گرفته شده است.

مهاجر با بیان اینکه درفضا سازی و تبلیغات پیاده‎وری هفته بسیج گرگان سنگ‎اندازی شده است،افزود: آیا تنها به دلیل آنکه ظرفیت نصب بنر در دستشان قرار دارد، آیا می‎توانند هر گونه که خواستیم رفتار کنند ما مطمئن هستیم که اگر اطلاع رسانی خوبی صورت می‎گرفت این برنامه با جوایزه‎ارزنده‎تری برگزار شود و مطئمن هستیم مردم ولایتمدار گرگان هنوز پای آرمان‎های انقلابی خود هستند در این پیاده‎ حضور پیدا خواهند کرد.

مهاجر با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارد که باید مسئولان با اقتصاد مقاومتی با تمام قوا سرکار بیایند، ابراز داشت: 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرگان اختصاص داده شده و در این راستا تا کنون 2 میلیارد و 10 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان عرصه‎های اقتصاد مقاومتی واگذار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان افزود: خانه عالم، بهسازی مسجد، ساخت حسینیه و ساخت پایگاه مقاومت و سوله ورزشی از الویت برنامه‎های ما در طول هفته بسیج است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها