خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان خبر داد

آموزش قالیبافی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تویسرکان

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان گفت: در کارگاه قالیبافی طی سه ماه 20 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از مربیان مجرب با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال آموزش دیدند.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۱۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره برگزاری کارگاه قاليبافي مددجويان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان تویسرکان اظهار داشت: امروز کمیته امداد به مدد انفاس قدسیه امام راحل (ره) و هدایت‌های حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به یک کار آفرین بزرگ در همه حوزه ها تبدیل شده است.

وی افزود: کمیته امداد با الهام از تعالیم شرع مقدس اسلام و بر اساس تعالیم دینی اساسی ترین برنامه های خود را در راستای توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند قرار داده که در بخش خودکفایی و حرفه آموزی برای مددجویان تحت حمایت تلاش های زیادی انجام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان اظهار داشت: در این کارگاه طی سه ماه تعداد 20 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از مربیان مجرب با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال هنر قالیبافی را آموزش دیده‌اند .

وی با بیان اینکه در پایان هر دوره آموزشی گواهینامه فنی و حرفه ای به کارآموزان اعطاء می‌شود، گفت: تمام هنرجویان ، تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي قرار خواهند گرفت.

حسینی در خصوص بازاریابی فرش های بافته شده نیز بیان داشت: این فرش ها توسط کارآموزان و مددجويان اين نهاد بازاريابي شده و به بازارهای بین المللی با حداکثر قیمت و حذف واسطه ها به فروش می‌رسند.

وی با اشاره به علاقه‌مندی خانواده‌هاي تحت حمایت نسبت به آموزش اظهار داشت: ما تلاش مي‌کنيم با ايجاد کارگاه‌هاي قاليبافي، مکانیک خودرو، برق خودرو، تراشکاری، کامپیوتر ، خیاطی، رویه‌کوبی مبل، منبت کاری و غیره با ارائه آموزش در راستای مشاغل نوین و متنوع زمینه اشتغال و توانمندی آنان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار