خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان:

رسانه ها مطالبه اقتصاد مقاومتی را به گوش مردم برسانند

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: هدف از راه اندازی تورهای رسانه ای اطلاع رسانی فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد گفتمان درجامعه است.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛علی محمد جعفری در تور رسانهای که با محوریت بازدید از عرصه های اقتصاد مقاومتی شهرستانهای گرگان و کردکوی برگزار شد، اظهار کرد: سومین روز از هفته بسیج به عنوان «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی» نام گذاری شده است و تور رسانهای به منظور آشنایی بیشتر فعالین رسانه با فعالیتهای اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

وی افزود: اقتصاد مقاومتی در جهت تببین مطالبات مقام معظم رهبری درحوزه اقتصاد شکل گرفت و با توجه به منویات معظم له باید به طور جدی در این عرصه ورود پیدا کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: اطلاع رسانی خبرنگاران با استفاده از ابزار رسانه سبب گسترش و ترویج برنامههای اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

جعفری در تشریح بازدید امروز بیان کرد: این تور رسانهای در قالب بازدید از چهار عرصه اقتصاد مقاومتی از پرورش قارچ وزعفران در گرگان و پرورش ماهیان سردابی و پرورش مرغ بومی محلی در کردکوی پیش بینی شده است.

اولولیت سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود به اقتصاد خرد و معیشت خانواده ها است

وی اذعان کرد: یکی از اولویتهای سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود به اقتصاد خرد و معیشت خانواده ها است که در جهت ایجاد سرمایه، در آمدو تامین مالی خانوارها می پردازد

این مقام مسئول افزود: سال گذشته تور رسانهای یک روزه از طرح های اقتصاد مقاومتی به همت بسیج رسانه گلستان، سپاه نینوا و بسیج سازندگی استان به صورت ابتکاری انجام شد و این برنامه امسال در سراسر کشور در قالب برنامه ابلاغی این سازمان قرار داده شد تا ظرفیتهای اقتصاد مقاومتی به جامعه معرفی شود.

تنها دوای مشکلات کشور«اقتصاد مقاومتی» است

جعفری با اشاره به اینکه بسیج سازندگی گلستان در عرصه اقتصاد مقاومتی جزو استانهای پیش‌رو در کشور شناخته شده است، گفت: در چند سال اخیر استان گلستان در رتبههای اول تا سوم قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستاندرپایان خاطرنشان کرد: بدون شک در مسائل پساتحریم و پسابرجام تنها دوای مشکلات کشور باشد،«اقتصاد مقاومتی» است و انعکاس این مهم را نیز از رسانههای استان می طلبیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها