خبرهای داغ:
حجت الاسلام کوثری گفت: بسیج گنج بی پایان است و بنابراین باید در اقتصاد مقاومتی از ظرفیت این نیرو به طور کامل استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۸۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین کوثری ظهر امروز در همایش حماسی بسیجیان شیروان گفت: این گنج سرمایه ای است که در مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دفاعی و همه جا می شود از آن استفاده کرد و کارها را پیش برد.

وی گفت: امروز تفکر بسیجی خود را در دنیا نشان می دهد که قدرت این نیرو نشات گرفته از روحیه برپایی عدالت و روحیه وحدت و انسجام و روحیه استکبار ستیزی است و تفکر بسیجی در هر کجا رسوخ پیدا کند فضا باز می شود برای خدمت و برقراری عدالت و نابودی ظلم و ستم فراهم می شود.

کوثری با بیان اینکه یکی از مسائل مهم مطرح روز بحث نفوذ دشمن است افزود: دشمن سالیان زیادی است که برای این عمل خبیث برنامه ریزی می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه همه ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم گفت: اولین گام برای مسدود کردن نفوذ دشمن داشتن ایمان قوی است.

وی افزود: برای مسدود کردن راه نفوذ دشمن باید تقوا و بصیرت داشت و ایمان را قوی کرد زیرا که هرکجا ایمان سست باشد پنجره ای است برای نفوذ دشمن و هم اکنون دشمن با جنگ نرم به سراغ باورها و ایمان ما آمده است.

کوثری با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج فحشا و منکرات، بی بند و باری و تغییر سبک زندگی است افزود: غرب امروز به بن بست رسیده است و هدف از فلسفه تشکیل حلقه های صالحین برای این است که ما بصیرت پیدا کنیم و راهی برای انجام عمل صالح پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها