خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دامغان:

همایش آشنایی فرهنگیان با شیوه‌های دعوت به نماز در دامغان برگزار می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: دو همایش بزرگ آشنایی با شیوه‌های دعوت به نماز با حضور بیش از یک‌هزار فرهنگی شهرستان دامغان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۷۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الله رستمیان در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان در سال‌جاری که با حضور معاون فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهرستان، مدیران و کارشناسان عضو این شورا در سالن شهید علی‌آبادی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: 10 آبان نخستین مرحله از این همایش برگزار می‌شود.

وی با یادآوری شعار برگزیده شده برای سال جاری تحصیلی در استان سمنان به ابتکار مدیر‌کل آموزش و پرورش این استان با عنوان "نماز سرچشمه خوبی‌ها"، تصریح کرد: براین اساس توجه ویژه به امر نماز در سرلوحه برنامه‌های اداره آموزش و پرورش دامغان قرار گرفته و در سه بعد کلی بدان پرداخته می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش دامغان افزایش دانش، نگرش و مهارت دانش آموزان در سطوح مختلف و موضوع نماز در کنار آموزش و ارتقاء سطح آگاهی‌های اولیاء مدرسه و والدین دانش آموزان بالاخص در روش‌های جذب و ترغیب، حضور مدیران برخی از سطوح در دوره طرح آموزشی مبین در شهر مقدس قم با موضوع نماز را دو محور مهم این برنامه‌ها برشمرد.

رستمیان برگزاری دو "همایش بزرگ آشنایی با شیوه‌های دعوت به نماز" هر یک با حضور بیش از 500 نفر از معلمان و فرهنگیان شهرستان دامغان را از دیگر برنامه‌های شاخص اداره آموزش و پرورش این شهرستان با هدف اشاعه فرهنگ نماز در بین دانش آموزان عنوان کرد.

تشکیل کمیته فضای مجازی در آموزش و پرورش دامغان

رئیس آموزش و پرورش دامغان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پس از بررسی‌ها و پژوهش های انجام شده در بین جمعیت دانش‌آموزی شهرستان دامغان، کمیته فضای مجازی باهدف کاهش آسیب‌ها و استفاده از فرصت‌ها در آموزش و پرورش دامغان تشکیل شد.

حجت الله رستمیان خاطر نشان کرد: در کمیته فضای مجازی تلاش خواهد شد تهدیدات استفاده دانش‌آموزان و حتی اولیای آنان از فضای مجازی را با بررسی‌های کارشناسی و آموزش و آگاهی بخشی به حداقل برسانیم.

وی افزود: استفاده از فرصت‌های به‌وجود آماده با گسترش استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در مسیر رشد علمی و فرهنگی دانش آموزان از دیگر اهداف کمیته فضای مجازی آموزش و پرورش شهرستان دامغان است و تشکیل و راه‌اندازی دو گروه و کانال تلگرامی با موضوع نماز که جمع وسیعی از دانش آموزان عضو آن هستند از جمله فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار