خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

حامی تروریست باریختن خون شهید نمر زمینه ای برای سقوط خود فراهم کرد

کد خبر: ۸۶۱۶۷۵۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ درپی اعدام رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم آل سعودحجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن با محکومیت اقدام رژیم مذبوحانه آل سعود در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارکرد:دولت عربستان با این اقدام اعلام کرد که رسما حامی تروریست ها بوده وادامه دهنده راه کثیف انان است.

وی افزود:عربستان با این جنایت خود وقیحانه اعلام کرد ما طبق آیات قرآن عمل کردیم در صورتی که باید س.ال کرد که آیا شیخ نمر خلاف آیات قران عمل کرد.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به هم پیالگی آشکار آل سعود با آمریکا و اسرائیل تصریح کرد:همه کشورهای دنیا می دانند که عربستان حامی تروریست بوده وپرورش دهنده تروریستهای جهان است لذا خون مطهر شهید نمر وشهدای دیگر زمینه ای را برای زوال ،سقوط ونابودی دولت خود فروخته عربستان فراهم می کند.

وی خاطر نشان ساخت: جهان اسلام باید یکدل ویکصدا باشد وبا اتحاد خود توطئه های استکبار جهانی ورژیم آل سعود را خنثی کنند.

وی با اشاره اینکه این جنایات نقشه صهیونیسم غاصب برای رسیدن به اهداف کثیفش است اذعان داشت: شهادت شیخ زکزاکی در نیجریه ،اعدام شیخ نمر و46نفر از علمای شیعه وسنی ،بازداشت شیخ قاسم در بحرین همه وهمه پروژه ای است که از سوی استکبار جهانی وهمدستانش در جهان اجرا می شود لذا تمام مسلمانان باید با اتحاد خود توطئه های آمریکا وهمدستانش نقش بر آب کنند.

وی یادآورشد:بعضی از بزرگان جهان اسلام وحتی اتحادیه اروپا که در این قضایا ورود نمی کرد این جنایت را محکوم کرده است انشالله این روح های مطهر زمینه اضمحلال ونابودی دولت عربستان را هر چه زودتر فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار