خبرهای داغ:
امام جمعه موقت آشخانه گفت:شهادت شیخ نمر به دست آل سعود و با همکاری استکبار جهانی صورت گرفت که نشان از اوج پستی و ذلت آل سعود است.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۳۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجه الاسلام سویدانلویی ،امام جمعه موقت آشخانه در خطبه های سیاسی ،عبادی نماز جمعه این هفته با اشاره به نماز و اهمیت آن گفت:اهل تقوا به نماز اهمیت فراوانی می دهند و آن را سبک نمی شمارند.

وی تصریح کرد:نمازگزاران باید نماز خودرا مرتب و با توجه و حضور قلب بخوانند و نباید آن را سبک شمرد یا خواندن نماز را به تاخیر انداخت، و می بایست در کنار نماز خواندن سهمی را نیز برای نیازمندان قرار داد.

امام جمعه موقت آشخانه گفت: خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا از مشکلات اجتماعی مصون بمانند و نماز جمعه مامن مناسبی برای تربیت و آموزش های اخلاقی است.

سویدانلویی در ادامه با اشاره به قیام 19 دی سال 56 گفت: در آن زمان مقاله ای منتشر شد که به صراحت دین را زیر سوال برد و دین را ارتجاع خواند و امام خمینی (ره) را نیز مورد انتقاد قرار داده بود و مردم همراه با روحانیون قیام کردند.

وی ادامه داد:اتفاقات 9 دی سال 88 شباهت زیادی به اتفاقات 19 دی دارد .مردم در 9 دی نمایشی از حمایت مردم از رهبری ،نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب بود.

امام جمعه موقت آشخانه با اشاره به دیدار رهبری با ائمه جمعه در هفته گذشته به نقل از سخنان رهبری پرداخت و بیان داشت: قرارگاه جزء اصطلاحات دوران جنگ است و اکنون نیز باید از این واژه استفاده کرد چرا که امروز هم مشغول جنگیم ،جنگ اکنون نظامی نیست بلکه فرهنگی و اجتماعی است .جنگی که بصیرت ،تقوا،ایمان واخلاق را نشانه گرفته است و باید دفاع کرد و دفاع نیازمند قرارگاه است و نماز جمعه مهم ترین این قرارگاه هاست.و به نماز جمعه به همین چشم نگاه کنید و امام جمعه را فرماندهان این قرارگاه ها بدانید.

امام جمعه موقت شهر آشخانه خاطرنشان کرد:شهادت شیخ نمر باقر النمر به دست آل سعود  که با همراهی آمریکا شکل گرفت اوج پستی و رذالت آل سعود را به نمایش گذاشت.

در پایان نماز جمعه نیز راهپیمایی در محکوم کردن شهادت شیخ نمر برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها