خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان گفت: درپنجمین اعزام، کاروان 180 نفری دانش آموزان دختر این شهرستان به مناطق سابق عملیاتی شلمچه و جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۲۶۱۴۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ علی اصغر امیری" با اشاره به استقبال بی نظیر دانش آموزان این شهرستان از اردوهای مناطق عملیاتی گفت: صبح امروز 180 نفرا از دانش آموزان دختر این شهرستان همراه با بدرقه مسئولین شهرستان و خانواده های آنان به مناطق سابق عملیاتی شلمچه و جنوب کشور اعزام شدند.

وی گفت: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به عنوان یک فعالیت انقلابی و ارزشمند در جهت شناساندن دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان کشور است.

سرهنگ امیری ایجاد شور و نشاط معنوی را یکی از اهداف این اردوهای راهیان نور برشمرد و افزود: روحیه شادابی، ایجاد همگرایی و جمع‌گرایی، جامعه پذیری و حضور بیشتر در گروه‌های هم‌سال، تقویت باورهای دینی و ولایت‌پذیری از دیگر اهداف ما در برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور است.

"دانیار جاویدی" رئیس آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز در مراسم اعزام دانش آموزان به مناطق سابق عملیاتی جنوب کشور عنوان کرد: با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی می توان زمینه شناخت و انتقال فرهنگ و سیره شهدا را به نسل جوان به خصوص دانش آموزان فراهم کرد.

جاویدی افزود: حضور در جبهه های نبرد دوران دفاع مقدس و آشنایی دانش آموزان با این محور یک نیاز مهم بوده و توجه به این عرصه نیازمند توجه و تحقق اهداف تعیین شده است و در این سفرهای معنوی می توان با مسیر و راه شهدا عهد و پیمانی ماندگار بست.

وی اظهار داشت: کاروان های راهیان نور فرصت آشنایی و معرفی عرصه های مختلف انقلابی و اسلامی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است.

خاطر نشان می شود تا پایان سال جاری 3 کاروان دانش آموزی دیگر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها