خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی سپاه استان:

هنرمندی که در بطن مردم و جامعه نباشد هنرمند نیست

مسئول سازمان اردویی سپاه استان اظهار کرد: هنرمندان ما جزء توده های مردم هستند و هنرمندی که در داخل مردم و بطن جامعه نباشد هنرمند نیست بلکه یک توهم گراست
کد خبر: ۸۶۳۳۷۸۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین با حض.ر مسئولان استان در اداره ارشاد استان برگزار شد.

 کریمی مسئول سازمان اردویی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین بیان کرد: امسال شاهد افتخارآفرینی همه عزیزان هم رزم در عرصه فرهنگی بودیم که نمایش فاخرجریان غدیر خم را به تصویر کشیدند.

وی با بیان اینکه در 9 نقطه استان قزوین واقعه غدیر به تصویر کشیده شد است، اظهار کرد: در 9نقطه استان این نمایش به اجرا در آمد که با استقبال گسترده مسئولین استان روبه رو شد.

مسئول اردویی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: 170 نفر بازیگر و دستیاران کاگردان و عوامل بازیگری بودند که در اجرای بازسازی واقعه قدیر نقش داشتند.

این مسئول با اشاره به همکاری برخی از دستگاه های دولتی در استان اظهار کرد: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین،سازمان اردویی سپاه،سازمان گردشگری در اجرای این نمایش همکاری داشتند که از تمامی این عزیزان قدر دانی می‌نمائیم.

کریمی با اشاره به کارهای انجام شده در اجرای این نمایش تصریح کرد: برای اجرای این کار عظیم برنامه ریزی خاصی صورت گرفت و از ماه ها قبل سناریوی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و از 3ماه قبل تمرینات کار را شروع کردیم و انتخاب بازیگران و فرم های اجرا به صورت تمرینی انجام گرفت.

 وی ابراز کرد: شاخصه بارز اجرای نمایش غدیر این برنامه عدالت اجرای این برنامه بود که در سراسر استان انجام شد و فقط مختص شهر قزوین نبود و همه استان بهرمند شدند و خلوصی که در این کار بود باعث شد که تیم سازنده بر خستگی ها غلبه کنند.

کریمی در ادامه به حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: هنرمندان ما جزء توده های مردم هستند و هنرمندی که در داخل مردم و بطن جامعه نباشد هنرمند نیست بلکه یک توهم گراست، اگر هنرمند در دل مردم حضور داشته باشد برای خود این وظیفه را قائل خواهد بود که از ارزشهای مردم که برای آن خون دادند پاسداری بکنند.

مسئول اردویی سپاه استان قزوین در خاتمه اذعان کرد: هنرمندان می توانند فعالیت هایی داشته باشند که این ایام ماندگارتر جلوه بدهند و سرود ها،عکس ها و تصاویری که از اول انقلاب داشتیم به دلیل در میدان حاضر بودن هنرمندان است .

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار