خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

مسابقات جوانان و بزرگسالان رزم‌آوران به میزبانی شهرستان بهار برگزار شد

مسابقات جوانان و بزرگسالان رزم‌آوران استان همدان در بخش آقایان به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۹۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسابقات جوانان و بزرگسالان رزم‌آوران در بخش آقایان به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدا در خانه جودو شهرستان بهار برگزار شد.

این مسابقات با حضور چهار تیم از شهرستان‌های همدان ، نهاوند، بهار و شهر مریانج با 35 شرکت کننده با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، فرمانده بسیج ورزشکاران شهرستان همدان و بهار، خانواده معظم شهید طلایی و پیشکسوتان رزم‌آوران برگزار شد.

در این مسابقات در امتیاز تیمی همدان مقام نخست را کسب کرد و بهار، مریانج و نهاوند به ترتیب مقام دوم، سوم و چهارمی را به خود اختصاص دادند.

آقایان رضا قره گوزلو، صابر مسلمی، سعید حداد همدانی، رضا حبیبی، امیر حداد همدانی، وحید علیزاده، علیرضا شعبانلو، خلیل سزاسلطانی، امیرحسین امیری، بهنام قره باغی نیز به عنوان نفرات برتر در 10 وزن معرفی شدند.

در این مسابقات ضمن تجلیل و اهداء لوح تقدیر به خانواده شهید طلایی از پیشکسوتان رزم آوران شهرستان بهار نیز تجلیل به عمل آمد.


برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار