خبرهای داغ:
با وجود سرما و بارش برف و باران در شهرستان سنقر اما " همه آمده بودند؛ برای تجدید بیعت با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و خون مطهر شهدای عزیز ".
کد خبر: ۸۶۳۶۰۶۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، امروز 22 بهمن 1394 همزمان با سراسر کشور عزیز و پهناور ایران اسلامی مردم مومن و ولایتمدار دارالمومنین شهرستان سنقر در مراسم سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن،بار دیگر با آرمانهای والای امام و شهدا،عهدی دوباره بستند و نشان دادند که همچنان در خط امام و ولایت بوده و هستند و ان شاءالله خواهند بود.

با وجود سرما و بارش برف و باران در شهرستان سنقر اما " همه آمده بودند؛ برای تجدید بیعت با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و خون مطهر شهدای عزیز " .

خیل عظیم و باشکوه مردم انقلابی سنقر با سردادن شعارهای حماسی و دشمن شکن بار دیگر نقشه های شوم استکبار و ایادی داخلی و منطقه ای آن ها را نقش بر آب کردند ؛ الله اکبر بر این عظمت ، بر این اقتدار و بر این خلوص و صفای عاشقان امام و رهبری ؛ آری دشمن بداند ما تا آخرین قطره خون خود دست از انقلاب،امام و شهدا و رهبر عزیز بر نخواهیم داشت.


ارسال نظرات