خبرهای داغ:
مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان خبر داد

دیدار بسیجیان با خانواده شهید «محمدعلی شهیدی» در همدان

اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه دو به اتفاق جمعی از کارمندان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو همدان با خانواده شهید فرهنگی شهید محمدعلی شهیدی دیدارکردند.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۳۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه دو به اتفاق جمعی از کارمندان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو همدان با خانواده شهید فرهنگی شهید محمدعلی شهیدی دیدارکردند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا عنوان کرد و افزود: باید همیشه در مسیر شهدا حرکت کنیم.

حسین مرادی با بیان اینکه امنیت پایدار کشور ما در حال حاضر به خاطر رشادت‌های شهداست، افزود: کشور ما توسط شهدا بیمه شده است.

وی ادامه داد: راه شهدا به عنوان محور حرکت ما به سمت جلو و در مسیر رشد و بالندگی است بنابراین باید وصیت نامه شهیدان را به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب فرا روی خود قرار دهیم.

پدر شهید نیز در این دیدار خاطراتی از این شهید بزرگوار بازگو کردند و بیان داشت: در سفر مکه برای شهید اورکتی آمریکایی خریداری کردم که شهید «محمدعلی شهیدی» گفت این اورکت مال آمریکاست و من آن را نمی پوشم.

وی ادامه داد: وظیفه پاسداران و بسیجیان است که انقلاب اسلامی را حفظ کنند و به سر منزل مقصود برسانند، همچنان که بعد از شهادت حضرت اباعبدلله (ع) خواهر ایشان حضرت زینب (س) نهضت عاشورا را حفظ و شرایطی را فراهم کرد که نهضت امام حسین(ع) بعد از 1400 سال ادامه داشته باشد و روز به روز بر عزت این نهضت افزوده می شود.

گفتنی است؛ شهید محمدعلی شهیدی از شهدای فرهنگی همدان است که در سن 21 سالگی در عملیات کربلای 5 سال 65 در خرمشهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات