خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان:

عمل به فرامین رهبری تکلیف پاسداری است

کد خبر: ۸۶۴۷۳۹۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید مهدی حسینی‎تبار در نشست با کارکنان فرهنگی خواهر شاغل در سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: امروزه جامع از قشر ما پاسداران انتظارات زیادی دارد رعایت محدوده شرعی و سازمانی یک امر ضروری است.

وی با بیان اینکه پاسداران به اخلاق‎مداری اهتمام ویژه‎ای دارند، تصریح کرد: اگر ما پاسداران اعم از برادر و خواهر مسائل و حدود شرعی را رعایت نکنیم پایبند نباشیم رعایت نکنیم نمیتوانیم از ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان یاد آور شد: باید در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم و آن را یک وظیفه بشماریم.

حسینی‎تبار خاطرنشان کرد: مطالعه و گوش دادن به فرامین حضرت آقا یک تکلیف مهم برای همه ما پاسداران است و ما باید منویات معظم اله را جامعه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه در تحقق منویات مقام معظم رهری دو اصل معنویت و بصیرت را نباید از یاد ببریم ، افزود: ما پاسداران باید معنویت را توام با بصیرت در خود بیش از پیش گسترش دهیم.

گفتنی است این نشست با حضور فرماندهی سپاه نینوا گلستان و نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا برگزار شد و به برخی از سوالات شرکت کنندگان در این همایش پاسخ داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار