خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج معراج گرگان؛

حرکت راهیان نور یک حرکت انقلابی و رو به جلو است

محسن طاشی:هر کشوری برای آن که اهداف و رشادتهای رزمنده های خودش را نشان دهد نیاز به برنامه هایی دارد و یکی از این راههای بسیار مناسب راهیان نور است
کد خبر: ۸۶۵۳۷۲۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ محسن طاشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج معراج گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :حرکت راهیان نور یک حرکت انقلابی و رو به جلو است برای نظام.

وی درادامه افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب که در این نظام مقدس زندگی می کنند نیاز دارند که بدانند در کجا زندگی و این انقلاب چگونه بدست آمده و با خون چه کسانی به ثمر رسیده است .

طاشی اضافه کرد :هر کشوری برای آن که اهداف و رشادتهای رزمنده های خودش را نشان دهد نیاز به برنامه هایی دارد و یکی از این راههای بسیار مناسب راهیان نور است که می تواند در برابر جنگ نرم که اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما همان افسران جنگ نرم آینده هستند اذعان کرد :جوانان ماباید به گونه ای آموزش ببینند تا بتوانند با دشمن مقابله کنند و این تنها با علم کافی نیست ، بلکه باید فرهنگ شهادت و اخلاص در کار این عزیزان وجود داشته باشد .

فرمانده حوزه معراج گرگان درپایان با اشاره به پیام شعارراهیان نورسال 95 گفت : امسال راهیان نور با شعار ما آماده ایم است و این شعار بیان کننده این موضوع است که ما آماده ایم در هر صحنه و در هر عرصه ، چه جنگ نرم و چه جنگ سخت مثل همان زمان دفاع مقدس با دشمن مقابله کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار