خبرهای داغ:
در سپاه ناحیه مینودشت برگزارشد:

آیین تکریم و معارفه فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه

کد خبر: ۸۶۵۹۲۵۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان مینودشت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، با حضور سردار «رحمت ا... صادقی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا، ائمه جمعه شهرستان، «اسرافیل وزیری» فرماندار مینودشت، جمعی از مسئولین شهرستانی، بسیجیان و فرماندهان حوزه و پایگاه ها برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان این که مدیران و مسئولان حضرت محمد (ص) را باید الگوی خویش قرار دهند، گفت: کسی می تواند بسیج و بسیجی را زیر چتر خود قرار دهد که راستگویی و صداقت را سر لوحه کار خویش قرار دهد.

وی با بیان این که سپاه از ابتدای تشکیل خود تا کنون در هر زمینه ای که وارد شده است موفق عمل کرده، خاطر نشان کرد:از آن جا که از پاسداران هم به جهت درخشندگی بسیج باید پاسداری شود از این رو نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاسیس شده است.

در ادامه سردار «رحمت ا... صادقی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به تهدیدات انقلاب اسلامی ایران، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی اگر استمرار دارد بدن معنی است که تهدیدی وجود دارد؛ اگر این تهدیدات وجود نداشت که پاسداری معنا پیدا نمی کرد.

وی افزود: پاسداری که می خواهد از انقلاب اسلامی پاسداری کند باید دارای معارف بلند اسلامی باشد زیرا این در گران بهای پاسداری را به هر کسی نمی دهند.

سردار صادقی آیه شریفه « وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ » را سرلوحه کار دفاع و پاسداری بیان داشت.

وی تاکید کرد: ما در سپاه شهرستان ها وظیفه ای جز تحقق این آیه شریفه نداریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بالاترین امر به معروف را حفظ نظام جمهوری اسلامی می داند که برگرفته از این جمله امام (ره) است که فرمودند: «حفظ جمهوری اسلامی ایران بالاتر از فریضه نماز است.»

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر وجود دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، تاکید کرد: باید با معرفت به ظرفیت های درونی خودمان به خصوص در بحث اقتصاد مقاومتی که امسال بنا بر فرموده رهبر انقلاب باید به سمت اقدام و عمل قدم برداریم، دست یابیم.

سردار صادقی عنوان کرد: باید ظرفیت های شهرستانی شناخته شود و فرماندهان در تحقق شعار سال همت مضاعف نمایند.

پس از سخنرانی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، حجت الاسلام «سید حسین حسینی» امام جمعه شهرستان مینودشت به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان این که تنها انسان در بین مخلوقات خداوند قبول مسئولیت کرد، گفت: در طول تاریخ بشر همواره دارای مسئولیت بوده است؛ در برهه کنونی که تمام دنیای استکبار همراه هم شده اند تا بتوانند جلوی انوار الهی را بگیرند، این مسئولیت مهم تر شده است.

حجت الاسلام «سید حسین حسینی» ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار را پذیرش مسئولیت عنوان کرد و محور این مسئولیت ها را رهبر انقلاب دانست.

وی با بیان این که همه پاسدار انقلاب هستیم، اظهار داشت: با وحدت کلمه و اتحاد پاسداران انقلاب اسلامی قطعا همچون گذشته کسی نمی تواند به مملکت ما آسیبی برساند.

در این مراسم حکم مسئولیت سرهنگ دوم پاسدار «رمضانعلی قاسمی پور» فرمانده جدید ناحیه مینودشت قرائت و به وی اهدا شد و از زحمات سرهنگ دوم پاسدار «محمود علیخانی» فرمانده سابق ناحیه تقدیر شد.

در قسمتی دیگر از این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین «روح ا... رجنی» مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه مینودشت تقدیر شد و مسئول جدید نمایندگی سپاه مینودشت حجت الاسلام «مظفری» نیز معارفه شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار