خبرهای داغ:
نائب رئیس اتحادیه مکانیک گرگان گلایه کرد؛

دخالت برخی نهادها در واگذاری پارکینگ در سطح شهر گرگان

فرمانده پایگاه و نائب رئیس اتحادیه مکانیک گرگان گفت: اگر سازمان صنعت و معدن اتحادیه میکانیک را برای اداره پارکینگ‎ها معرفی کرده که جواز بدهیم پس چرا با دخالت برخی نهادهای دیگر رو به رو می‎شویم.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۳۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن شاهینی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گرگان اظهار کرد:اتحادیه مکانیک یکی از بزرگترین اتحادیه شهرستان گرگان است که از دهه 40 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه 13 رسته زیر مجموعه اتحادیه میکانیک شهرستان گرگان می‎شود، افزود: شرکت‎های ایران خودرو و سایپا ، تعمیرگاه‎های ماشینهای سبک و سنگین ، ماشین های کشاورزی، سیم پیچیها ، الکتروموتورها ، تنظیم موتورها ، پارکینگ ها و اوراق فروشی ماشین از جمله رسته‎های زیر مجموعه اتحادیه میکانیک به شمار می‎روند.

حسن شاهینی به مشکلات این اتحادیه اشاره کرد و گفت: فعالیت‎های میکانیک‎های بدون مجوز، کمبود دسمتزد از جمله مشکلاتی است که این اتحادیه و زیر مجموعه آن با آن رو به رو هستند.

 وی ادامه داد: در حال حاضر در شهر گرگان  500نفر با جواز کسب و حدوداً 300 نفر بدون جواز کسب در این اتحادیه فعالیت می‎کنند.

نائب رئیس  اتحادیه مکانیک گرگان یادآور شد: ارائه تسهیلات به کسانی که دارای جواز کسب هستند میتواند باعث ایجاد انگیزه برای کسب جواز و مدیریت واحد های صنفی این اتحادیه شود.

شاهینی بیان داشت: پارکینک‎های سطح شهر به اتحادیه میکانیک واگذار شده اما نهادهای دیگر چون نیروی انتظامی ، شهرداری و آموزش و پرورش در این امر دخالت می‎کنند و مجوز برای خود صادر می‎کنند.

شاهینی از این مهم احساس نارضایتی کرد و گفت :اگر سازمان صنعت و معدن ما را معرفی کرده که جواز بدهیم پس چرا با دخالت آنها مواجع می شویم پارکینگ ها زیر نظر ماست اما ارگانهای دیگر ورود پیدا کردند .

فرمانده پایگاه و نائب رئیس مکانیک خاطرنشان کرد:کیفیت ها کالاها و لوازم یدکی خیلی کم است و دلیل آن استاندارد و تحریم هااست.
 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار