خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی مطالبه‌گری از عملکرد مسئولان در خصوص اقتصاد مقاومتی را از رسالت‌های رسانه‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۴۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن زاهد احمدی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در پیگیری و مطالبه‌گری از مسئولان در این زمینه‌ دارند و باید با مطالبه‌گری از مدیران، موضوع اقتصاد مقاومتی را هر چه بیشتر دنبال کنند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی موضوع اقتصاد مقاومتی مهم است و باید رسانه‌ها به این موضوع کمک کنند، مهم‌ترین برنامه سازمان بسیج رسانه استان خراسان شمالی در خصوص شعار سال در استان را ایجاد کارگروهی برای اقتصاد مقاومتی در بسیج رسانه استان برشمرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور سبب رشد، رونق و شکوفایی اقتصادی می‌شود، بیان داشت: امیدواریم مسئولان با پاسخ‌گویی در خصوص اقدامات انجام‌شده در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی، منویات رهبری را محقق سازند.

زاهد احمدی با برشمردن نقش رسانه‌ها در این خصوص خاطرنشان کرد: به‌طورقطع مطالبه‌گری عملکرد مسئولان در خصوص اقتصاد مقاومتی از سوی رسانه‌ها از رسالت‌های فعالان این عرصه به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها