خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان گفت: باید در جوانان معنویت ،ولایت مداری و بصیرت را تقویت کرد تا بتوانند بار سنگین انقلاب را به دوش بکشند.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۸۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان ناحیه مانه و سملقان، مربیان  وهادیان سیاسی با امام جمعه شهر آشخانه  دیدار کردند.

در ابتدا این دیدار حجت الاسلام مقتدایی بیان داشت: وظیفه مسئولین عقیدتی سیاسی  ترویج انقلابی گری و جهاد گری است زیرا برای تحقق شعار سال این دو خصیصه باید در جوانان تقویت شود.

وی در ادامه گفت: باید در جوانان معنویت ،ولایت مداری و بصیرت را تقویت کرد تا بتوانند بار سنگین انقلاب را به دوش بکشند.

حجت الاسلام مقتدایی تصریح کرد: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان از جمله شهید مطهری می تواند الگوی خوبی برای انسان های آزاده باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه خاطر نشان کرد: در این هفته برنامه های در نظر گرفته شده است که به برخی از آنها غباروبی مزار شهداء،تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی،دیدار با خانواده معظم شهداء و....اشاره نمود.

در ادامه حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه شهر آشخانه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  گفت: درهویت بخشی از انسان  ها  مباحث بسیاری دخیل هستند از جمله خانواده،جامعه،و... اما نقش مربی و معلم بسیار برجسته تر است.

احمد زاده در ادامه تصریح کرد:معلم  با درس و شخصیت خود می تواند روی دانش آموزان تاثیر بگذارد.

وی در پایان افزود پیامبر اکرم (ص) با محبت توانست مردم جاهل زمان خود را مجذوب اخلاق و بزگواری  خود نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها