خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

امروز برخی زیر پرچم اسلام آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: امروز کسانی را می‌بینیم که زیر پرچم اسلام قرار دارند و با تابلو انقلاب اسلامی معروف شده‌اند ولی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۰۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در نشست حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در با حضور مسئولین شهرستان نهاوند، کارکنان، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: رجب ماه پیغمبر خدا(ص) است و یکی از فضیلت‌های بزرگ این ماه استغفار است.

وی با بیان اینکه باید از فضیلت‌های این ماه بزرگ بهره کافی را ببریم، افزود: ماه رجب در واقع لطف و فضل الهی است که خداوند متعال به بندگان خود فرصتی داده که از نورانیت این ماه دل‌های خود را نورانی و به او نزدیک کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان تصریح کرد: از ائمه معصومین(ع) نقل شده که ما نمی‌توانیم به درجات آنان برسیم ولی می‌توانیم در مسیر انبیاء و ائمه معصومین(ع) حرکت کنیم و پیرو آنان باشیم و از نور وجودی آنها بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به سخن پیامبر(ص) که فرمود «سلمان جزء خانواده من است» افزود: سلمانی که اواخر عمرش مسلمان شد و بیشتر عمرش بر دین دیگری بوده، نور الهی در دلش می‌افتد و به پیامبر(ص) ایمان می‌آورد افراد بسیاری بوده‌اند که از سلمان به پیامبر(ص) نزدیک‌تر بودند اما آن نورانیتی که در دل سلمان بود را نداشتند بنابراین به انحراف کشیده شدند.

رضوی‌راد ابراز داشت: امروز نیز همین گونه است، مهم این است انسان در مسیری که قرار گرفته درست حرکت کند و بیراهه نرود و هر چه خالصانه‌تر در مسیر باشیم خدا نیز ما را بیشتر یاری خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی افزود: امروز نیز کسانی را می‌بینیم که زیر پرچم اسلام قرار دارند و با تابلو انقلاب اسلامی معروف شده‌اند ولی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان اضافه کرد: این افراد بعد از سالیان سا ل تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی امروز چشم به دست شیطان بزرگ دوخته‌اند که مشکلاتشان را حل کند مگر اینها سرنوشت جیره‌خوران آمریکا را ندیدند و نمی بینند.

وی با گرامیداشت یاد آیت‌االله بروجردی (ره)، استاد شهید مطهری گفت: استاد مطهری حاصل مجاهدت‌های آیت‌الله بروجردی بودند، آن هم در آن زمان خفقان در زمانی که رضاخان ملعون دستور داده بود درب مساجد را ببندند و عزاداری‌ها ممنوع شده بود و کشف حجاب صورت گرفته بود آن زمان ایشان حوزه علمیه را راه‌اندازی و حفظ کردند و آن زمان این گونه فعالیت‌ها جهاد فی سبیل الله بود.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات