خبرهای داغ:
در یادواره شهید مدافع حرم مطرح شد:

دشمنان نظام در صدد زمین گیر کردن نسل جوان است

سردار آبنوش در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه مطرح کرد: امروز دشمنان نظام در صدد زمین گیر کردن نسل جوان است تا با این کار اقتصاد کشور را فلج شود.
کد خبر: ۸۶۷۲۵۲۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

یه گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم یادبود شهید مدافع حرم پاسدار شهید مهندس محمدحسین حمزه داماد خانواده شهیدان میرنورالهی در مسجد ولیعصر(عج) شهر آبیک برگزار شد.

سردار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم النبیا ءدر مراسم یادبود مدافع حرم شهید محمد حسین حمزه با تإکید بر اینکه شهدای گرانقدر را سند مهم ماندگاری و استمرار نظام ایران اسلامی محسوب می‌شوند،گفت: باید مواظب انقلاب و دستاوردهای آن باشیم چرا که با سهل انگاری انقلاب به انحراف کشیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برابر تحریم‌ها مقاومت خواهیم کرد، گفت: ملت ایران همچنان در برابر تحریم‌ها استقامت می‌کنند و به دشمنان خود از جمله آمریکا و انگلیس که سابقه نسل کشی علیه این کشور را داشته‌اند اعتمادی ندارند.

این مسئول با اشاره به اینکه این نظام به پشتوانه مردم که حرکت در خط ولایت فقیه و رهبری را سرلوحه اهداف خود قرار داده در حال قدرت نمایی برای استکبار جهانی است، تصریح کرد: متاسفانه بعضی در کشور مدام در حال لبخند زدن بر اینکه تسلیم خواسته‌های ناحق اعلام می‌کنند و با این حرکت خود ارزش خون شهدا را پایمال می‌نمایند.

وی با بیان اینکه شهدا برای چه رفتند، ادامه داد: با تغییر کلمه امام، امت نیز نامش به شهروند تغییر یافت در حالی که رابطه بین امام و امت رابطه‌ دل و رابطه شهروند با رهبر تشکیلاتی و سازمانی است، بعد از این بحث واژه‌های اصلی دیگری را نیز تغییر دادند به طوریکه قدرت‌های جهانی جایگزین مستکبران، توسعه جایگزین عدالت و قشر آسیب‌پذیر جایگزین مستضعف شد.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا برای ملت عزت و شرف ارمغان آوردند و برای استقلال ایران بود که جان خود را نیز نثار کردند.

این مسئول با تأکید بر اینکه ما نباید از حقیقت فرار نکنیم، عنوان کرد: دشمنان نظام برای به پایین کشیدن این نظام نقشه های شوم در سر دارند و با نفوذ سعی میکنند نظام را زیر سوال ببرند.

وی  با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند در مقابل نفوذ بدخواهان هوشیار باشید، متذکر شد: در دوران کنونی دشمن با ناامیدی از به ثمر رسیدن راهبرد نظامی، به دنبال راه‌های نفوذ و استفاده از ابزارهای دیگری بوده است.

سردار آبنوش اضافه کرد: دشمنان به ‌جای جسم، ذهن و روح و مبانی عقیدتی و فکری و فرهنگی مردم مسلمان ایران بخصوص نسل جوان و فرهیخته را هدف قرار داده تا بتواند با صرف هزینه‌های کمتر، بهتر و سهل‌تر به اهداف خود نائل شود و خاک‌ریزهای اعتقادی را به‌مرور فتح نموده و بدون خون‌ریزی فاتح میدان مبارزه شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در عرصه های علمی، فناوری، پزشکی، اقتصادی در جهان حرفی برای گفتن دارد، عنوان کرد: همه اینها به برکت خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و رهبری مقتدرانه امام خامنه ای مییاشد.

سردار آبنوش با تأکید براینکه ما نباید به دشمنان قسم خورده اعتماد کنیم، اظهار داشت: این ملت هرگز به مسئولینشان اجازه نخواهند داد که در تقویت بنیه ی دفاعی کشور سستی کنند. همانطور که رئیس جمهور محترم و دیگر مسؤولان بیان کردند ایران اسلامی هرگز در تقویت بنیه ی دفاعی و موشکی خود ذره ای تعلل نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه ما نباید به دشمن امتیاز بدهیم، هشدار داد: امروز دشمنان نظام در صدد زمین گیر کردن نسل جوان است تا با این کار اقتصاد کشور را فلج شود.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا  پایان با تأکید بر اینکه دشمن اقتصاد مقاومتی ما را لمس کرده است، تصریح کرد: همین اقتصاد ما در عرصه دریا و فضا با تکنولوژی که جوانان ما بدست آوردن یک اقتصاد مقاومتی است. قدرت دفاعی و بازدارنده ما یک اقتصاد مقاومتی است.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار