خبرهای داغ:
همایش ابلاغ برنامه های سال 95 دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با حضور مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۱۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش ابلاغ برنامه های سال 95 دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با حضور مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت برگزار شد.

حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه قوام و شخصیت سپاه به معنویتش است گفت: این معنویت از طریق علما و روحانیت که معلمان اخلاق و معنویت و تزکیه هستند قابل تامین است.

منفردی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: کار علم و عمل و حفظ جهت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک امر عنصری و در واقع دمیدن روح در کالبد است و انجام این کار مهم را حوزه های نمایندگی عهده دارند.

وی افزود: در جایی دیگر رهبر معظم انقلاب فرمود هرکس وارد سپاه شد در زیر شعاع تربیت و اراده معنوی نمایندگی روز به روز کمالات معنویش بیشتر شود و پیشرفت کند و نباید هیچ افت روحی و معنوی در سپاه مشاهده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در ادامه گفت: یکایک برادران سپاه باید تدین و تقوا یعنی همان طهارت و عمل  به موازین دینی را دارا باشند این همان مسئولیت اصلی نمایندگی است.

منفردی در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی انقلابی است که برپایه دین و تقوا و درک و عمل انقلابی به وجود آمده و وظیفه اساسی نماینده حضرت آقا به تعبیر معظم له عبارت از نظام مستمر بر حفظ و استحکام این پایه اساسی و برخورد با تخلفات و پیشگیری از آنها است.

در این همایش معاونت های عقیدتی سیاسی ، سیاسی، نظارت و تص و روابط عمومی برنامه های ابلاغی سال 95 را تشریح کردند و در پایان از مدیران عقیدتی و نظارت تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها