خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

برنامه ششم توسعه در حوزه اجتماعی پر رنگ دیده شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اینکه باید برنامه ششم توسعه در حوزه اجتماعی پر رنگ دیده شود، بیان کرد: موضوع اجتماعی از اهمیت مهمی برخور دار است و در تمام ارکان نظام این یک دغدغه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۵۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار شامگاه شنبه در کارگروه بانوان و خانواده استان همدان با تبریک فرا رسیدن ایام شعبانیه اظهار داشت: کارگروه امور بانوان و خانواده به منظور پیگیری تشکیل خانواده و آسان‌سازی ازدواج، تحکیم خانواده، توجه ویژه به امور بانوان روستایی و عشایری، کار‌آفرینی، توانمند‌سازی و مهارت‌افزایی و ورزش، اوقات فراغت، سلامت و پیشگیری آسیب‌‌های اجتماعی به صورت منظم تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور موثر بانوان در جامعه که حضور پر برکتی است نشان از نقش مؤثر آنان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که این حوزه را تقویت کنیم و قطعا یکی از اثراتی که ما می‌توانیم در این حوزه داشته باشیم تقویت خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی در خانواده‌ها تقویت نهاد خانواده است، گفت: موثرترین نهادی که می‌تواند منشاء تحولات عظیمی باشد خانواده است و هر جا مشکلی وجود داشته نشان از سستی خانواده بوده است.

الهی‌تبار بیان کرد: ما باید در این کارگروه بررسی کنیم که چه چیزهایی خانواده را تهدید می‌کند و با شناسایی مشکلات و عوامل در راستای رفع آن برنامه‌ریزی مناسبی را داشته باشیم.

وی افزود: باید دستگاه‌های اجرایی که می‌تواند به هر نحوی در این زمینه نقش‌آفرینی کنند بررسی شوند و تمام آنها ملزم به همکاری باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه باید برنامه ششم توسعه در حوزه اجتماعی پر رنگ دیده شود، بیان کرد: موضوع اجتماعی از اهمیت مهمی برخور دار است و در تمام ارکان نظام این یک دغدغه محسوب می‌شود.

وی افزود: از این کارگروه انتظار داریم که در کار محتوایی خوب عمل کند و همچنین در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها برای تقویت عوامل خانواده ورود پیدا کنند.

الهی تبار با اشاره به تدوین منشور فرهنگی استان همدان گفت: در این طرح موضوع فرهنگ ایثار را داشتیم که یکی از مباحثی که در این طرح انجام گرفت موضوع اهدای عضو بود که تعداد زیادی از مردم کارت اهدای عضوء را دریافت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار