خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای نوریاب(ناحیه پاوه) از نحوه برگزاری کمی و کیفی حلقه سرگروه های صالحین پایگاه شهید سبحانی هجیج واقع در روستای دیدنی و بکر هجیج بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۱۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، جناب حاج محمد ولدبیگی فرماندهی حوزه شهدای نوریاب(ناحیه پاوه) در روز سه شنبه مورخ 1395/02/28 ساعت 1:30 قبل از نماز ظهر در مسجد جامع روستای هجیج از توابع حوزه شهدای نوریاب از حلقه سرگروه های صالحین پایگاه شهید سبحانی هجیج بازدید و سرکشی به عمل اوردند.

حاج محمد ولدبیگی گفت: امروز یکی از مهمترین اهداف بسیج شجره طیبه صالحین است که باید شاهد پیشرفت و خروجی های خوبی در حلقه‎های تربیتی صالحین باشیم.برگزاری منظم حلقه های صالحین در پایگاه های سراسر کشور و همچنین روستاهای محروم و دور دست می باشد.

ایشان در طرفی دیگر گفتند: با توجه به اینکه تاکنون در زمینه صالحین به بحث کمیت پرداخته شده امید است با پرداختن به مسائلی از قبیل : کیفیت بخشی به حلقات صالحین و براساس واقعیت کار کردن و کار خواستن و به جای ایجاد چندین حلقه برای یک پایگاه که در عمل هم به طور شایسته وکافی به آنها رسیدگی نمیشود ، در هر پایگاه یک حلقه صالحین خوب وباکیفیت برگزار شود وکلیه تلاش پایگاه ها هم صرف تقویت وبهبود آن حلقه شود و در آخر نیزگام موثری در پیشبرد اهداف شجره طیبه صالحین برداشته شود (ان شاءلله) .


ارسال نظرات