خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار:

اسلام انقلابی از دیدگاه امام خمینی(ره) همان اسلام ناب محمدی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به تفاوت اسلام آمریکایی و اسلام انقلابی گفت: اسلام انقلابی از دیدگاه امام خمینی(ره) همان اسلام ناب محمدی و به دور از هر گونه آلودگی است.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۷۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
حجت‌الاسلام حسن یارعبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی در اندیشه امام خمینی(ره) اظهار داشت: اسلام آمریکایی اسلامی است که در راستای منافع استکبار جهانی است.

وی با اشاره به تفاوت اسلام آمریکایی و اسلام انقلابی افزود: اسلام انقلابی همان اسلام ناب محمدی و به دور از هر گونه آلودگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه استکبارستیزی اصل مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و امام راحل بر آن بسیار تأکید داشتند، ابراز داشت: بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره) شعار «مرگ بر آمر یکا» به شدت هر چه تمام‌تر باید ادامه یابد چراکه آمریکا کشور سلطه‌گری است.

وی با بیان اینکه امام(ره) آمریکا را سلطه‌گر و حیله‌گر می‌دانست و آن را شیطان بزرگ نامید، گفت: ایشان به تولید داخلی بدون وابستگی به هیچ کشوری و اتکا به درون تأکید داشتند.

عبادی با اشاره به اندیشه‌ امام خمینی(ره) در خصوص حوزه علمیه انقلابی تصریح کرد: از نظر ایشان حوزه علمیه باید قوانین اسلام ناب را نشر و پیاده کند.

وی با اشاره به اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی گفت: نظر امام(ره) بر این بود که همواره باید ملت‌های مظلوم را کمک و یاری کرد و در مقابل استکبار ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: امام خمینی(ره) اشرافی‌گیری و خوی کاخ نشینی را مذمت می‌کرد و به مسئولان سفارش می‌کرد از اشرافی‌گری به دور باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات