"رفتارهای سردمداران آل‌سعود در قبال حجاج ایرانی پذیرفته نیست"

مبارزه با آمریکا تا آخرین توان، نظر امام‌خمینی(ره)

امام جمعه شهرستان خمین با اشاره به لزوم بازخوانی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) گفت: نظر امام‌خمینی(ره) مبارزه با آمریکا تا آخرین توان بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۲۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خمین با اشاره به حضور مردم در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: برگزاری آئین سوگواری سالگرد ارتحال امام(ره) در دنیا بی‌نظیر است چراکه شخصیت حضرت امام خمینی(ره) بی‌نظیر بود.

وی افزود: آئین سوگواری برای معمار کبیر انقلاب اسلامی پس از 27 سال با شکوه خاص برگزار می‌شود و این نشان از مقام و جایگاه با ارزش این عارف سفر کرده در میان امت اسلامی است.

امام جمعه شهرستان خمین تصریح کرد: مقام‌معظم رهبری به عنوان جانشین حضرت امام خمینی(ره) با رهبری مقتدرانه و مدبرانه توانستند کشور را از تنگاهای سخت و سنگین به خوبی هدایت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اقدامات رژیم آل‌سعود در بحث اعزام حجاج ایرانی گفت: رژیم خبیث آل‌سعود که دست پرورده آمریکا است با گذاشتن درخواست‌های ننگین مانع از رفتن حجاج ایرانی به این سفر معنوی شدند ولی مسئولین و متولیان حج زیر بار تعهدات تحقیرآمیز نرفتند که به این خاطر از آنان سپاسگزاریم.

وی نقش مجلس را در تحقق اقتصادمقاومتی مهم دانست و افزود: مجلس می‌بایست دولت را موظف کند از واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری و خارجی جلوگیری کند چراکه این امر تولید داخلی را فلج می‌کند و ظلم به تولید کننده و مردم است بایستی از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند.

خطیب جمعه خمین تصریح کرد: نمایندگان شورای اسلامی خواست تا روحیه انقلابی و دشمن‌ستیزی داشته باشند و در مقابل دشمنان همان طور که قرآن، اولیای الهی، راه امام‌خمینی(ره) و مقام‌معظم رهبری تاکید کرده‌اند برخورد کنند و اهل مسامحه و سازش نباشند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: امام(ره) رهبری بی‌نظیر بودند که دلسوزانه ملت ایران را به دشمن‌شناسی و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار دعوت کردند و در این راستا از ابعاد مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به راهنمایی ملت ایران پرداختند.

وی افزود: امام خمینی(ره) دو هدف داشتند، تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) و مقابله با اسلام ستیزان و با یک خط فتوای ایشان در مورد کتاب آیات شیطانی یک میلیارد مسلمان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به پا خواستند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای 15 خرداد، این روز مهم و تاریخی را سرآغاز نهضت اسلامی ملت ایران دانست که امروز به عنوان میراثی در دست ملت ایران است و باید تا پای جان از آن حراست و صیانت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار