رئیس کارگروه ورزش وصنعت شورای شهر اراک :

ورزش استان نیازمند حمایت واحدهای صنعتی

زند گفت : توسعه ورزش استان نیازمند حمایت واحدهای صنعتی است و این واحدها باید در ازای آلایندگی خود، سهمی را برای ارتقای بخش هایی از جمله ورزش بپردازند.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۰۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

جمشید زند رئیس کارگروه ورزش و صنعت شورای شهر اراک اظهار داشت : واحدهای صنعتی و تولیدی به خصوص واحدهای بزرگ همانطور که از امکانات این استان استفاده می کنند باید در ایجاد اشتغال، آبادانی و توسعه شهری، فرهنگی و ورزشی نیز خود را سهیم بدانند.

وی ادامه داد: از آنجا که آب استان برای خنک کردن سیستم های پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه استفاده می شود این شرکت ها نیز باید بودجه ای برای کمک کردن به ورزش استان درنظر بگیرند.

واحدهای آلاینده باید از ورزش حمایت کنند

زند بیان داشت: این واحدها فراموش نکنند که به هر حال موجب آلایندگی هوا هستند و در قبال آن سهم خود را در زمینه مسائل فرهنگی ورزشی باید بپردازند و استفاده آن را هم فرزندان و خانواده هایی می برند که در همین واحدها مشغول به کار هستند.

رئیس کارگروه ورزش و صنعت شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: از سوی دیگر بستر تبلیغ نیز در این صورت برای واحدهای صنعتی فراهم می شود یعنی نوعی سرمایه گذاری انجام می پذیرد.

زند تاکید کرد: کارگروه ورزش و صنعت استان مرکزی باید منسجم و با پشتیبانی استاندار با دقت وارد عمل شود چون یک استان صنعتی مانند استان مرکزی نباید از کمبود اعتبارات و بودجه در ورزش رنج ببرد.

عضو شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: حمایت از ورزش استان نباید فقط به شهرداری یا آلومینیوم سازی، هپکو و ماشین سازی ختم شود بلکه مدیران دیگر واحدهای بزرگ صنعتی نیز برای پشتیبانی از ورزش استان باید به این حوزه ورود کنند.

زند تصریح کرد: استعدادهای خوبی در حوزه ورزش استان وجود دارد و انتظار داریم همانطور که این واحدهای صنعتی درآمدشان در این استان است بخشی از آن نیز در این استان صرف شود.

بودجه پنج میلیارد تومانی باشگاه شهرداری اراک برای سال جاری

رئیس کارگروه ورزش و صنعت شورای اسلامی شهر اراک، در مورد بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در سال جاری گفت: کلیات بودجه و اعتبارات باشگاه شهرداری اراک برای سال جاری حدود ۵۰میلیارد ریال در شورای شهر به تصویب رسیده و امیدواریم هر چه زودتر ریز برنامه های باشگاه نیز به تصویب شورا برسد.

زند افزود:  یازده رشته ورزشی تحت پوشش باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک قرار دارد که برخی از آنان در لیگ دسته اول و برتر کشور حضور دارند و باید از آنها حمایت شود.

وی خاطرنشان ساخت: عزم شورای اسلامی دوره چهارم اراک بر این است که با حمایت و پشتیبانی این شورا و شهردار و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزش شهرداری، رشته های ورزشی تحت پوشش همچون سال کذشته فعال باشند و افتخار و رتبه کسب کنند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار