خبرهای داغ:
نخستین مرحله مانور امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان پاوه توسط سپاه ناحیه این شهرستان و همکاری کلیه حوزه های مقاومت تابعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۸۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، نخستین مرحله مانور امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بعد از ظهر امروز در پاوه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه در جلسه ای قبل از برگزاری این مراسم اظهار داشت: همان‌طور که نماز و روزه واجب است، امر به معروف و نهی از منکر نیز یکی از واجبات و از جمله فروع دین است که متاسفانه به فراموشی سپرده شده است.

سرهنگ سعید بهشتی راد ضمن اشاره به تاریخچه تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کشور، بیان کرد: مانور تذکر لسانی، وظیفه همگانی قبل از ماه رمضان به ما ابلاغ شد که این مانور در ماه مبارک رمضان در چهار مرحله به‌صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه اضافه کرد: نخستین مرحله این مانور امروز با حضور گسترده بسیجیان متدین و پرسنل ستاد ناحیه و حوزه های تابعه پاوه به‌صورت خودرویی و نفرات برگزار شد.

*میزان کم وجود منکرات در پاوه به‌دلیل تدین مردم

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه پاوه خاطرنشان کرد: اگر به امر به معروف و نهی از منکر این واجب فراموش شده اهمیت داده شود، بسیاری از معضلات حل خواهد شد.

سرگرد کرمی ضمن اشاره به وجود پربرکت علمای بزرگ در شهرستان پاوه علی الخصوص امام جمعه این شهرستان جناب ماموستا ملا قادر قادری، اظهار داشت: پاوه معروف به شهر تدین ، لذا به لطف خدا منکرات در این شهرستان بسیار کم است.

ارسال نظرات