خبرهای داغ:
مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس؛

بسته شدن 2 کتابخانه در گنبد کاووس/احداث کتابخانه های جدید با کمک خیرین

مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس گفت:از شهریور ماه گذشته 2 کتابخانه گنبد تعطیل شده است و هنوز به جمع بندی مناسب جهت راه اندازی این کتابخانه ها نرسیدیم.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۴۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، زهرا نقی نسب در جلسه انجمن کتابخانه عمومی گفت : متاسفانه از شهریور ماه گذشته 2 کتابخانه گنبد تعطیل شده است و هنوز به جمع بندی مناسب جهت راه اندازی این کتابخانه ها نرسیدیم.

وی افزود : قرار بود برای کتابخانه امام جعفر صادق (ع) با تفاهم نامه ای با دفتر امام جمعه به صورت حق انتفاع ده و 15 ساله بتوانیم در فضای مصلی کتابخانه ای راه اندازی و تجهیز نمائیم که متاسفانه این امر هنوز میسرنشده است.

امام جمعه موقت شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت : این کتابخانه سالها در اختیار آموزش و پرورش و سپس اداره ارشاد و در آخر به انجمن کتابخانه ها واگذار گردید.

حجت الاسلام علی بیات افزود : منعقد شدن تفاهم نامه باید زیر نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور قرار گیرد که این مسئله زمان زیادی را خواهد برد و اگر در حال حاضر می توان از فضای مصلی برای تجهیز و راه اندازی کتابخانه استفاده کرد و تفاهم نامه ای امضا نشود ما این امادگی را داریم.

رئیس شورای شهر در این جلسه گفت : یک ساختمان نیمه کاره در بلوار پروین اعتصامی رها شده است که بعد از پایان جلسه از ان ساختمان بازدید کرده و اگر برآورد هزینه راه اندازی آن، برای شورا و شهرداری مقدور باشد ما امادگی این ساختمان به عنوان کتابخانه را داریم.

علی پورمندی افزود : البته یک قطعه زمین یک هزار متری نیز در 4 طبقه در انتهای خیابان بعثت به عنوان خانه فرهنگ در نظر گرفته شده است که یک طبقه آن برای کتابخانه خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد بعد از بازدید فضای مصلی، ساختمان بلوار پروین جایگاه مناسب با کمک خیرین برای احداث و راه اندازی کتابخانه ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار