خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

شب قدر شب ولایت و رهبری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه شب قدر عزمت و قدرتش با ولایت و قدر است و عبادت‌ها و نیایش‌ها بدون ولایت به سر منزل مقصود نمی‌رسد، گفت: شب قدر، شب ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۰۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

حجت‌الاسلام الله‌کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ملایر با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و با اشاره به فضیلت شب‌های قدر اظهار داشت: در قرآن کریم می‌فرماید شب قدر فضیلتش از هزار ماه بیشتر است، هزار ماه می‌شود قریب 82 سال به تعبیری شب قدر یک عمر 82 ساله است.

وی افزود: برخی از رسول الله(ص) می‌پرسیدند چگونه 80 سال عبادت کنیم در حالی که عمر ما از 50 سال گذشته است و رسول خدا(ص) می‌فرمودند شب قدر را درک کنید ارزش آن از هزار ماه بیشتر است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: شب قدر مخصوص زمان پیغمبر اکرم(ص) نیست بلکه شب قدر هر سال تکرار می‌شود و هر سال ملائکه می‌آیند و در شب قدر وقتی ملائکه نازل می‌شوند فرودگاهی می‌خواهند، فرودگاه ملائکه در شب قدر قلب شکسته مومنین است.

وی گفت: امیدوارم خدای متعال در این شب قدر دل ما را محل حضور ملائکه قرار دهد و سرنوشت خوبی برای همه ما رقم بزند.

شیرزادی با بیان اینکه امیر المومنین(ع) شهید قدر است، گفت: اعمال و عبادات بدون حضرت علی(ع) معنا ندارد مثل اینکه شب قدر عزمت و قدرتش با ولایت و قدر است و عبادت‌ها و نیایش‌ها بدون ولایت به سر منزل مقصود نمی‌رسد، شب قدر، شب ولایت و رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار