خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

ماه رمضان فرصت توبه و آشتی با خدا

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ماه رمضان فرصت توبه و آشتی با خداوند است، گفت: احیا در شب‌های قدر و عبادت و راز و نیاز با پروردگار در این ماه مبارک بسیار سفارش شده است.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۳۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جمع کارکان سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای راز و نیاز با خداوند متعال است و شب‌های قدر در این ماه مبارک فرصتی برای توبه به درگاه خداوند است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت توبه و آشتی با خداوند است، افزود: احیا در شب‌های قدر و عبادت و راز و نیاز با پروردگار در این ماه مبارک بسیار سفارش شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: توبه مقدماتی دارد تا یک توبه حقیقی انجام گیرد که از آن جمله ندامت و پشیمانی از گذشته، تصمیم بر ترک گناه، ادای حق الله، ادای حق الناس، تحمیل سختی طاعت بر جسم و ذوب کردن گوشت و پوست که در زمان گناه به دست آمده‌اند، است.

وی ادامه داد: اگر ظرف وجودی انسان از گناه پاک نشود لیاقت حضور در محضر قرآن و اهل بیت(ع) را ندارد چون دل و روح آلوده پذیرای الطاف پروردگار نیست همانطور که ظرف آلوده ممکن است غذای پاک و طاهر را فاسد کند بنابراین قبل از توبه باید دل از تمام آلودگی ها تخلیه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار