خبرهای داغ:
برگزار شد؛

افتتاحیه جوانه های صالحین پایگاه مقاومت ام الائمه

افتتاحیه جوانه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج ام الائمه ناحیه بندرترکمن برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۴۴۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان زهرا کریمی سرپرست حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ناحیه بندرترکمن در مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین پایگاه مقاومت اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین امسال با محوریت اقتصاد مقاومتی در سطح پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

کریمی با اشاره به اهداف طرح جوانه‌های صالحین در حوزه مقاومت بیان داشت: هدف عمده از طرح جوانه‌ های صالحین در پایگاه‌های مجری تقویت و تعالی حلقات صالحین و فراهم ساختن زمینه های جذب افراد به بسیج است و شعار محوری این طرح نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی می باشد.

 سرپرست حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ناحیه بندرترکمن با اشاره به اینکه شرکت در طرح جوانه های صالحین برای عموم آزاد است، افزود: بسیجیان عادی و فعال عضو حلقه‌های تربیتی، بسیجیانی که عضو حلقه های صالحین نمی باشند، آحاد کودکان، نوجوانان و جوانان حوزه استحفاظی هر پایگاه‌ مقاومت جامعه هدف برنامه‌های جوانه‌های صالحین می باشند.

وی افزود: در این برنامه در پایگاه های مقاومت با اجرای برنامه های  قرآنی، فرهنگی، هنری، سبک زندگی اسلامی، ورزشی،  علمی، تحصیلی و ... در فصل تابستان که از تاریخ 95/3/17تا 95/6/18در پایگاه های مقاومت منتخب مساجد و محلات- جامعه زنان برگزار می گردد. به جهت تداوم برنامه ها و عمق بخشی به محتوای حلقات، در فصول دیگر سال (پاییز و زمستان) کلاس های آموزشی با عنوان مکمل جوانه های صالحین اجرا می گردد.

کریمی با بیان اینکه دشمنان در تهاجم فرهنگی جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند نسل جوان را با تغییر در اعتقادات، رفتار و الگوها از فرهنگ و هویت اسلامی جدا و به عبارتی به دنبال این هستند که نسل جوان و نوجوان ما دنباله رو و مقلد فرهنگ غربی باشند.

وی ادامه داد: در راستای تقویت و کیفی برگزار شدن این برنامه، قرارگاه جوانه‌های صالحین در سطح سپاه ناحیه تشکیل و توافقات خاصی با اداره فنی و حرفه ای و هلال احمر شهرستان برای تامین مربی و استاد در رشته‌های مختلف نظیر کامپیوتر، امداد و نجات، صنایع دستی، معرق کاری، خیاطی، گلدوزی و در این طرح برنامه‌ریزی شده است.

کریمی آموزش قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی را به عنوان محورهای اصلی فعالیت جوانه های صالحین عنوان و افزود: ایام تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای آموزش های دینی و مذهبی و اعتقادی به بسیجیان است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار