خبرهای داغ:
یزدان منصوری
فرمانده لشکر عملیاتی 29 حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
فرمانده لشکر عملیاتی 29 حضرت نبی اکرم (ص) گفت: از برکات خون شهیدانی همچون شهید حسینی است که ما اکنون در امنیت و آرامش کامل به سر می بریم.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۳۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، سردار قدرت الله احمدی پور در یادواره شهید سروان پاسدار سید عبدالحمید حسینی که به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)  برگزار شد اظهار کرد : مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) فرمودند: زنده نگهداشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست ، و این شهادت در دورانی است که حجم تبلیغات مسموم استکبار جهانی بر روی کشورها به خصوص کشورهای جهان اسلام سایه افکنده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 29 حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه افزود: شهید حسینی خصیصه های زیادی داشت از جمله اسرار بر نماز اوّل وقت ، اخلاق نیکو ، مردمی بودن ، دستگیری از فقرا و نیازمندان و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به خصوص امام حسین (ع) که زمینه را برای نائل شدن ایشان به فیض عظیم شهادت فراهم نمود . این شهید گرانقدر در وصیت نامه اش تأکید زیادی بر نماز اوّل وقت و حفظ اعتقادات و پایبندی بر ارزش ها و حرکت در صراط مستقیم قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داشتند .

وی در پایان با اشاره به وضعیت اسفبار و عدم ثبات و فقدان امنیت در کشورهای منطقه خاطر نشان کرد: از برکات خون شهیدانی همچون شهید حسینی است که ما اکنون در امنیت و آرامش کامل به سر می بریم .
ارسال نظرات